carlhaakon Skrevet Desember 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2009 hehe ja synes ikke det ser så dumt ut savner bilen nå. så vi får håpe våren kommer tidlig i år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Platti Skrevet Januar 14, 2010 Share Skrevet Januar 14, 2010 Prøv å gjøre det samme med bilen forfra, og se hvordan blinkerne blir fra den vinkelen også? Men jeg likte det jeg så fra siden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Januar 14, 2010 Share Skrevet Januar 14, 2010 veldig fin e36 du har carlhaakon det ble finest med orange blink. hadde og vært tøft med 16 el 17" bbs rs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Januar 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2010 ikke så dumt det. skal prøve på det i morgen. så da legger jeg ut noen bilder da takker for det. har tenkt litt på det. men vi får se hva som skjer. har kjøpt meg leilighet nå så har ikke penger til nye felger nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Platti Skrevet Februar 18, 2010 Share Skrevet Februar 18, 2010 Får lyst til å prøve oransje blinkers selv jeg! Hva heter fargen på bilen din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Februar 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2010 Hehe ikke så dumt det. avus blue Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Februar 18, 2010 Share Skrevet Februar 18, 2010 BBS RS hadde vært heftig. To ting som kan være et mareritt med de (tror jeg) 1. Vasking (er jo noen få eiker på de) 2. Innpresset, som mest sannsynlig betyr at du må valse. Men for all del, tøffe hjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Mars 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2010 Da var planen og hente ut bilen i helga som var og flytte den til mine foreldres garasje. men neida når alt var klart og jeg sto opp lå det 5 cm med snø over alt. så da ble det bare ett besøkt. ikke sett bilen på lenge nå. alt så meget fint ut til jeg så under bilen, der lå det en olje dam. så nå sover jeg dårlig om natta, gruer meg litt til og hente den får og se hva som lekker. noen som vet hvor det kan lekke etter bilene har stått en stund? var på fører siden ganske langt fremme. det eneste som er posetift i det hele er at vi har handla løfte bukk så da går det ann og få bytta litt understell uten og ligge under som en tullig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Platti Skrevet Mars 25, 2010 Share Skrevet Mars 25, 2010 Hvis det var førersiden tipper jeg det er servo-olje, måtte bytte et av disse rørene selv for litt siden Er verdt å sjekke iallefall kjedelig å oppdage slikt :S men det er nok bare et filleproblem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet April 5, 2010 Forfatter Share Skrevet April 5, 2010 Da har endelig bilen fått strekke på gumien sin igjen. var heldig med at jeg fikk den ut før da han som sto foran bilen skulle flytte ut bilen sin. olje lekarsjen under bilen var mye mindre en vi trodde. så også under de andre bilene og de hadde litt olje under de også. så vil tro dette kom av kulden som har vert i vinter. bilen virker i vertfall helt tett nå. så nå skal den få en sikkelig vask med polering bilder av en møkkete bil, dette her er også P plassen jeg har da jeg har kjøpt meg leilighet, men tipper jeg skal få lurt den opp i garasjen hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Platti Skrevet April 11, 2010 Share Skrevet April 11, 2010 Dagen i dag er vel perfekt for en liten vask carlhaakon? BILDER! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet April 11, 2010 Forfatter Share Skrevet April 11, 2010 Dagen i dag er vel perfekt for en liten vask carlhaakon? BILDER! hehe har vel brukt hele helgen min på det ja. den har nå fått en grundig vask, sikkelig polering med maskin, og interiør vask bilder kommer i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet April 12, 2010 Forfatter Share Skrevet April 12, 2010 da kommer det noen bilder av poleringen Vask: Chemcal Guys Citrus Wash Daily bilberry felgrens clay og lube meguiars clay DP Rinseless Wash & Gloss polering: meguiars 105 meguiars 205 Duragloss 681 Plastic Polish wax: NXT Tech Wax swissvax autobahn eller gikk det jo en haug med mikrofiber, swissvax kost, og ett par vaskehansker, ellers var bilen ren og bra inni siden det ikke har vert i bruk noen bilder før vask hatt på såpe på bilen clay, sier vel sitt før og etter her. hvor lite bilen blir brukt før etter. ikke lett og se forskjell men ferdig polert eneste før og etter man ser noe på hehe lykter får seg en omgang ferdig resultat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 tommelen opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet April 13, 2010 Forfatter Share Skrevet April 13, 2010 tommelen opp! takker for det . noen som ser hva jeg har glemt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå