///M power Skrevet Juni 30, 2009 Share Skrevet Juni 30, 2009 Fin bil,likte fargen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Juni 30, 2009 Share Skrevet Juni 30, 2009 Likte bildene jeg caarl hvilket cam bruker du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juni 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2009 takker får tilbakemelinger bruker cannon EOS 350D, men har ett anna objektiv som jeg ikke husker navnet på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Juni 30, 2009 Share Skrevet Juni 30, 2009 RÅ flott .. !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2009 noen bilder til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 Veldig pen bil, men kanskje litt mørke bilder? Ser nesten ikke bilen jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2009 hehe takk for det, det nederste er vertfall får mørkt, men var bare en test på litt photoshop som jeg ikke helt har peling på men må jo også prøve og skille seg litt ut da. selv om det kansje ikke ble så bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 Du har en godt gjenomført og perfekt bil du Tror den bilen skriker etter å bli M3 Planer fremover? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juli 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2009 hehe, vis jeg skal bygge den til M3 blir det dyrt får og si det sånn. den har kun vert i landet i ett år hehe. så planen er og få den enda mer orginal og beholde den slik så får vi se etter hvert hva som skjer med den hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Juli 2, 2009 Share Skrevet Juli 2, 2009 snasen bil! likte godt fargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Juli 2, 2009 Share Skrevet Juli 2, 2009 hehe, vis jeg skal bygge den til M3 blir det dyrt får og si det sånn. den har kun vert i landet i ett år hehe. så planen er og få den enda mer orginal og beholde den slik så får vi se etter hvert hva som skjer med den hehe Det blir dyrt ja! Hold den org du, så for du prøve beholde den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juli 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2009 hehe, vis jeg skal bygge den til M3 blir det dyrt får og si det sånn. den har kun vert i landet i ett år hehe. så planen er og få den enda mer orginal og beholde den slik så får vi se etter hvert hva som skjer med den hehe Det blir dyrt ja! Hold den org du, så for du prøve beholde den ja koster litt det, men så er det mindre av 323 coupe nesten en M3. så den blir nok mest slik den er nå ja. hehe ja får prøve det denne gangen da, men man vet aldri snasen bil! likte godt fargen takker får det. den jeg falt får også når jeg kjøpte den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 5, 2009 Share Skrevet Juli 5, 2009 litt mørke og litt overredigerte bilder, men ellers var noen av de meget bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juli 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2009 litt mørke og litt overredigerte bilder, men ellers var noen av de meget bra! hehe er nok riktig det. men har jo aldri drivi med noe slikt så måtte jo teste litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristofferGrøtan Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 Herlig bil noen anelse hvor den vingen fåes kjøpt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå