carlhaakon Skrevet Juli 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2009 Herlig bil noen anelse hvor den vingen fåes kjøpt? takker for det, den vingen er orginal BMW så den får du kjøpt hos GS, koed, BMW osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristofferGrøtan Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 Herlig bil noen anelse hvor den vingen fåes kjøpt? takker for det, den vingen er orginal BMW så den får du kjøpt hos GS, koed, BMW osv okei har du navnet på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juli 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2009 lurer på om den heter BMW M Technic eller noe https://www.koed.no/2.2.asp?billede=419 ... 45144&nr=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juli 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2009 fikk tatt litt bilder i dag med ren bil får en gang skyld. tatt på gårdplassen. enkleste er ofte det beste etter min mening. tross alt bilene vi skal se på ikke det som er bak den har også bestilt masse deler, så da får vi se om det kommer etter hvert. tror også jeg skal ta av topdekselet neste uke siden jeg har noen klake lyder i motor som jeg frykter er vanos. så da blir det vel en stund i garasjen får bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristofferGrøtan Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 lurer på om den heter BMW M Technic eller noe https://www.koed.no/2.2.asp?billede=419 ... 45144&nr=1 okei, takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Juli 10, 2009 Share Skrevet Juli 10, 2009 Nok en gang, nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juli 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2009 Nok en gang, nydelig bil takk for det, er litt i tvil hva jeg skal gjøre med den nå. om den skal forbli orginal eller om det blir modifisert. så bare skrik ut om dere har noen forslag eller tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juli 10, 2009 Share Skrevet Juli 10, 2009 Synst bilen din er flott slik den er. Men er jo litt kjedelig vist man ikke kan dille å dulle med den da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juli 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2009 Synst bilen din er flott slik den er. Men er jo litt kjedelig vist man ikke kan dille å dulle med den da... takk for det, hehe joda, men altid noe og gjøre selv om den er orginal. skal uansett gå over hele bilen da den blir satt inn i vinter. så da blir det mye og gjøre hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juli 10, 2009 Share Skrevet Juli 10, 2009 ja er jo vask og detailing man kan bruke mye tid på Bare smikke opp et treff snart så jeg får sett bilen din Ikke alle som får pokal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 10, 2009 Share Skrevet Juli 10, 2009 Penere enn dette blir det ikke!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juli 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2009 hehe du var ikke på BMWCCN hamar da? ja har jo brukt ei hel uke bare på og polere den så hehe. tror nok det var flask der og da. den har jo noen små merker her og der liksom. men en av de peneste E36ene jeg har sett uten om omlakerte osv. den har jo også null rust. men speilene på den skal lakeres på nytt. de er byttet også er det gjort dårlig lakering så de har en del steinsprut egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juli 10, 2009 Share Skrevet Juli 10, 2009 Nei fikk ikke bilen min da... har jo hatt den hos hoel på gjøvik i hele juni. Nå er mangler det bare noen blinklys og noen fete lag med voks så er min klar for noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juli 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2009 åja stemmer. blir moro og se hvordan den ser ut da ellers er det sikkert noen treff snart, så da blir vel begge bila og se vil jeg tro hehe Penere enn dette blir det ikke!! takker for det Dr_S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Juli 10, 2009 Share Skrevet Juli 10, 2009 Gratulerer med finfin E36. Syns du skal la være å gjøre for mye modifiseringer, enkleste er ofte det beste (fineste). Hadde den vært min er det to ting jeg ville gjort, byttet til noen andre BMW felger, og senket den litt. Fant en helt lik din bil, original m-tech med disse felgene og helt sikkert 60/40 senk, 328 i Tyskland for noen år siden. Syns det så meeget stilrent og fresht ut, syns det fortsatt. Men det er smak og behag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå