Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Forbedret"?

Bilen ser jo helt forferdlig ut. Det er synd at så mange slike biler ødelegges på den måten.

Skrevet
Minna no veldig om en gammel Ferrari, dvs den var PEN! :D

Når begynte gamle Ferrarier med innfelte eksosrør, støtfangere som skrapa bakken, gigantiske felger og overdreven senking? Utenom det jeg nevnte, er jo bilen stort sett orginal.

I orginal stand er jeg enig i at den kan minne litt om eldre Ferrarier fra 250-serien, men den som er vist her miner om hvilken som helst kjedelig, moderne bil. Altså helt nederst på rangstigen hva gjelder design.

3595521567_0a3314034f.jpg

3595524031_37290c3325.jpg

Skrevet

Syns denne var sykt rå! Men tror den kunne vert penere om den hadde hatt litt mindre felger og litt høyere som Galro sier..

Skrevet

Bilen er jo ikke lagd enda... 3d-tegninger pleier å være rimelig fjernt fra virkeligheten. :wink:

Med tanke på hva denne mannen har fått til før har jeg stor tro på dette prosjektet :D

272ssypcw8w2mthiqhi2.jpg

z5z7fv2jmfcsuzy9r0d2.jpg

jyzlw2lpi7o91f1bxdaw.jpg

8mwq1746hyvv7v7ct3oj.jpg

Skrevet
Bilen er jo ikke lagd enda... 3d-tegninger pleier å være rimelig fjernt fra virkeligheten. :wink:

Det er selvsagt skisser, men for at det skal være noe mening med dem, må nødvendigvis en del av forandringene være med over til "produksjonsmodellen". Om ikke det er tilfellet, kun han like så godt ha brukt et orginalbilde. Sannsynligvis kommer det meste til å følge med over til "produksjon", samtidig som en del av proporsjonene blir forandret/forbedret. For øvrig har Amazonen også slike tåpelige felger.

Skrevet
Må innrømme at jeg er svak for Amazon herregårdsvogn, en dag skal jeg ha en, hvit med rødt interiør :)

Jeg synes også at Volvo Amazon i herregårdsversjon er flotte biler, i hvert fall rent utseendemessig. Jeg synes til og med at den modifiserte shootin brake-versjonen som vist over er kul, men da uten det interiøret og de felgene. Jeg tror ikke jeg kommer til å eie en slik bil noen gang, men jeg ser hvorfor mange eier dem.

;)

Skrevet
"Forbedret"?

Bilen ser jo helt forferdlig ut. Det er synd at så mange slike biler ødelegges på den måten.

Nå snakker ikke jeg om design, men (forhåpentligvis) det tekniske og det mekaniske. Det hadde selvfølgelig vært tøft hvis den hadde sett ut som en original, gammel P1800, men jeg mener det er riktig å forandre litt og samtidig beholde noen av særtrekkene til originalversjonen.

For meg så er dette to vidt forskjellige biler som kun deler samme navn, derfor synes jeg heller ikke at den gamle originalutgaven av P1800 blir "ødelagt" pga. denne nyere utgaven.

Skrevet

Hvis dere leser litt om bilene han har bygget, spesielt den herregårdsvognen, er det gjort ufattelig mye med karosseriet som man ikke ser. Ting man ikke ser før den står ved siden av en original en og man vet forskjellene. Det er ikke bare en amazon som er senket, lakkert, motorisert og felgsatt.

Samme regner jeg med at vil skje med 1800'en.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...