stokke Skrevet Juni 6, 2009 Skrevet Juni 6, 2009 Hei, lurer på og kjøpe ett Supersprint eksosanlegg til Bmw`en. Noen som har dette anlegget? hvordan blir lyden? Det blir vell ikke noe effektøkning med dette eksosanlegget? -Ole K. EDIT: Skal bruke org-katalysatoren.
hagenisse Skrevet Juni 6, 2009 Skrevet Juni 6, 2009 Det blir... eksoslyd? Stor forskjell etter hva slags motor du har. Søk litt på youtube elns, og prøv og finn en lik bil som din med samme eksos.
GiljeN Skrevet Juni 6, 2009 Skrevet Juni 6, 2009 lyden blir sånt wroaaaammmmmaaammmamammamamam veldigt pen lyd i de anlegga:D
stokke Skrevet Juni 6, 2009 Forfatter Skrevet Juni 6, 2009 Hagenisse: hehe, glemte og skrive hvilken motor, motoren er en m50b20. har søkt litt på youtube, meen finner ingen som har samme motoren som meg med dette eksosanlegget. GiljeN : haha, litt dårligt formulert av meg;) lurte egentli på om det blir VELDI høy lyd, om den er mørk eller skarp osv..
Haug530D Skrevet Juni 6, 2009 Skrevet Juni 6, 2009 Blir vel noe liknende dette: Ritignok en 528 med M52B28 men det er jo sekser det og.
88 E32 Skrevet Juni 6, 2009 Skrevet Juni 6, 2009 Satt det på en E30 M3 jeg hadde,ble meget gromt i mine ører:-)
stokke Skrevet Juni 6, 2009 Forfatter Skrevet Juni 6, 2009 Okei, får sattse på att jeg blir fornøyd med lyden. Setter anlegget på i morgen. Send pm om noen trenger org. anlegg fra kat og bakover!
babjorn Skrevet Juni 6, 2009 Skrevet Juni 6, 2009 Får vel ca 20-30 hk av det anlegge. Alt kommer an på hva du tror selv hehe
NiFtY Skrevet Juni 6, 2009 Skrevet Juni 6, 2009 Okei, får sattse på att jeg blir fornøyd med lyden.Setter anlegget på i morgen. Send pm om noen trenger org. anlegg fra kat og bakover! hvor holder du til i landet?
ZhilleN Skrevet Juni 7, 2009 Skrevet Juni 7, 2009 Blir vel noe liknende dette: Ritignok en 528 med M52B28 men det er jo sekser det og. Sant nok det, men motorvolum har faktisk en del og si, er sorskjell fra f.eks 320i og 325i hvis du har på effektanlegg og skal sammenligne med like effektanlegg, dersom du skal ha på et slikt anlegg, kan du ikke regne med og få skikkelig rå lyd, men en veldig fin og ren lyd, har et simons effektanlegg på min har en video : Få på høy lyd, dårlig lyd kvalitet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå