carlhaakon Skrevet Desember 9, 2009 Skrevet Desember 9, 2009 Begynner og bli sikkelig bane bil nå. når kommer det bur i den da?
Frode D Skrevet Desember 9, 2009 Skrevet Desember 9, 2009 Stilig at den er godkjent..! Selv har jeg lyst å bygge en e30 med M52B28, men da antar jeg ikke 320is går an å ta som utgangspunkt i og med at den har 193hk..
Brættis Skrevet Desember 10, 2009 Skrevet Desember 10, 2009 Denne tråden hadde jeg ikke fått med meg tidligere, men er glad jeg fannt den nå. Bilen ble kjempeflott med senk og felger. Kjempebra dere tok på dere de ekstra omstendighetene med å få den godkjent. I den sammenheng har jeg også noen spm.... Hvordan dokumentere dere at 320is har samme bremser som 325? Og at karroseriet ikke har noen form for forsterkninger? Fikk dere bekreftelse fra BMW forhandler med liste over delenr på bremser og slikt? Svar gjerne på PM.. Da jeg ikke har tilgang på e-mailen min..
NA Skrevet Desember 10, 2009 Forfatter Skrevet Desember 10, 2009 blir gjort mange banebilforbedringer i løpet av vinteren nå ja, ettersom sesongen som var gikk med til godkjenning osv. Bur blir det da en som skal bøye bøylene til oss får tid, noe som tar tid,he,he Er ikke hk lik på m50b25/b28 og m52b25/b28 da? 193 hk på alle de vel, bare momentet som er forskjellen? Ang. å vise til likheter er jo bare å henvise til delenr, da de stemmer overens så er jo delene identiske Hjelper jo også om man får disse delelistene stemplet av bmw. Takker for alle tilbakemeldinger Fint det
Brættis Skrevet Desember 10, 2009 Skrevet Desember 10, 2009 Ja, men klarer det seg med vår påstand som privatpersoner at delene er like? Vi må vel legge ved, eller refere til dokumentasjon på våre påstander? Specèn på b25 tilsier 192 hk Specèn på b28 tilsier 193 hk... Et helt hav av forskjell.....
NA Skrevet Desember 10, 2009 Forfatter Skrevet Desember 10, 2009 Som vi gjorde var å samle sammen delelister som bekrefter likhetene, og fikk bmw til å stemple de. Noe mer dokumentasjon enn det skal vel være vanskelig å skaffe da delenr sier sitt om at div. deler er identiske
Torek Skrevet Desember 10, 2009 Skrevet Desember 10, 2009 Jeg har TÜV papirer på mitt FK/Koni senkesett. Hva heter det dere har? Kan sikkert få ordna slik at dere kan låne mine papirer hvis dere har samme settet som jeg har.
NA Skrevet Desember 11, 2009 Forfatter Skrevet Desember 11, 2009 Hmm dæ hadde no bærre vørri lækkert torek Er litt usikker på navnet, men er fk/koni med 75/60 senk. Men så er saken den at bakdemperne og fjørene er fk også er framdemperne koni, dette pga at forige eier kjøpte de bak nye pga at de gamle var def. ell no sånn. Så det enkleste er vell bare å skaffe et anna sett ell no sånn om vi vil ha det godkjent Men om du gidder å ta kopi av papirene dine å gi til oss hadde du vært grei De tar vel nemlig papirene på biltilsynet da de skriver det inn i vognkortet så er vel greiest å gi de en kopi
Torek Skrevet Desember 16, 2009 Skrevet Desember 16, 2009 oioi. de tar papirene ja? hehe.. får tro det klarer seg med kopi av papirene da. satste på at de ikke er så pirkete med at dere har andre bakdempere Edit: Er det ikke justerbart dere har? Det er jo mitt..da blir det kanskje vanskelig likevel.
NA Skrevet Desember 16, 2009 Forfatter Skrevet Desember 16, 2009 De er just bare i stivhet ja. Sånn så du vrir demperen for å justere. De tok da i alle fall alle tuv papirene da jeg godkjente is'n min
magnusble Skrevet Januar 3, 2010 Skrevet Januar 3, 2010 Det er noe så sinnsykt kaldt får tiden. Så ting går litt sakte om dagen. Men har fått sammen et nytt eksos anlegg. Blir spennende å se om man merker noe forskjell med bedre flow og uten katalysatorer. Blir i alle fall en deilig lyd. (PS eksosanlegget er ikke laget får no skjønnhetskonkuransje) Ny lambda på plass
E30_Dale Skrevet Januar 4, 2010 Skrevet Januar 4, 2010 Bra bil du har laga mr. ble nice med senk og de hjula:-)
NA Skrevet Januar 4, 2010 Forfatter Skrevet Januar 4, 2010 takketakk for det Er desverre veldig kaldt om dagen og har ikke isolert og oppfyrt verksted lenger, så går litt tregt her nå Vil så veldig gjerne få gjort resten av tinga for så å kjørt litt på isen i vinter. Det hadde vært morro
jonr- Skrevet Januar 14, 2010 Skrevet Januar 14, 2010 enig med at dette så veldig bra ut. Også er alt gjort med omtanke. hehe. Ble overrasket over deg nå, Nikolai Da er det jo bare blåbær for deg å bytte startern på 5'ern min
NA Skrevet Januar 15, 2010 Forfatter Skrevet Januar 15, 2010 He,he takker for det jon Magnusble er jo også med på dette prosjektet, så er et samarbeid mellom oss kan du si Blitt litt mildere nå gitt så får vel prøve seg i verkstedet igjenn snart. Klør litt i fingra nå gitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå