Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Og det er ikke helgen som står i kalenderen! Men trykk på linken for Vålertreffet og riktig dato kommer opp. Fjorårets dato som ligger inne.... etter som jeg har forstått i alle fall. 21. er jo på en mandag.

Bah! Typisk at jeg ikke kan i år heller da :evil:

Skrevet

Fliid

Du som kjørte den ja.. problemer med feste i regnet? hehe. Så sånn ut, med mindre du provoserte det frem, skulle jo ikke så mye til. Lå bak deg en stund før du slapp meg forbi :wave:

Skrevet
Fliid

Du som kjørte den ja.. problemer med feste i regnet? hehe. Så sånn ut, med mindre du provoserte det frem, skulle jo ikke så mye til. Lå bak deg en stund før du slapp meg forbi :wave:

Slet utrolig med feste begge dagene, ble helt ekstremt i regnværet (kalde dekk i tilegg, så jeg ga eg ett to runder). Beklager at du ble liggende så lenge bak. Hjalp på slutten av Søndagen da jeg senket dekktrykket betraktelig. Bilen er bygget for å kjøre fort, så var ingen provosering involvert. Ble flagget for hjulsleppene når banen var våt, men forklarte situasjonen, så det var greit. Ble alternative dekk, Hankook sine Gateslicks, Toyo R888 kommer ikke inn før i Juli (Har vært mye banning pågrunn av dette).

Skrevet

Ingen sure miner selvfølgelig, var litt underholdning hehe. Kjørte relativt forsiktig selv i regnet... Var værre senere på dagen når det hadde tørket opp, lå bak en E30 i 2-3 runder og stanget.. jeg måtte tute før han tok poenget, da var jeg lettere irritert.

Har lyst på semi r-dekk, eventuelt R888 selv. Hvor kjøper du fra?

Skrevet

Kjøpte fra en lokal leverandør. Dekkpartner heter vel butikken : )

Mine er lagt ut for salg, da jeg absolutt skal ha Toyo sine R888. Så hvis du vil ha billige semi, så har du ett alternativ der ; )

Skrevet

Den e30 sorte touringen som dro ut i første sving etter langstrekka på søndag, med bremsespor fra 80m merke, hva sjedde der egentlig?

Skrevet
Kjøpte fra en lokal leverandør. Dekkpartner heter vel butikken : )

Mine er lagt ut for salg, da jeg absolutt skal ha Toyo sine R888. Så hvis du vil ha billige semi, så har du ett alternativ der ; )

Hva slags dekk er det, og dimensjoner? Mye brukt?

Skrevet
Gass vaier O.l hang seg opp. Var vel ikke så drøye bremsespor.. Men ut gikk det for stakkaren..

Okej, så ut til at det gikk greit annet enn spyling av bil virket det som :-).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...