LydMekk Skrevet Juni 7, 2009 Skrevet Juni 7, 2009 Hvis man skal bygge om en pre (2001) til en facelift 3-serie coupe (dvs. utseende som etter 2003) hva trengs? Det er Xenon originalt. Lys/panser/blinkers etc. utvendig, hva med interiør etc.? Noen som har noe CA. priser på hva dette vil ligge på? 2: Hva er forskjell på M-Tech I og II til disse bilene? Link eller bilde av begge? Hvor finner jeg priser på M-Tech utstyr?
Mexos Skrevet Juni 7, 2009 Skrevet Juni 7, 2009 www.koed.no Tror det vil koste en god del. Hver hovedlykt koster vel 6800kr + moms. Trenger jo lykter, panser, skjermer. Innvendig er jeg usikker på forskjellene. Tror ikke man fikk facelift med m-tech1.
awt Skrevet Juni 7, 2009 Skrevet Juni 7, 2009 Jeg tror aldri coupé kom med M-tech I, kun M-tech II og aerodynamic. Ellers må du som Mexos sier ihvertfall ha nytt panser, skjermer, lykter og listene under lyktene. Sikkert flere ting også. Koed selger ombyggingssett som du kan ta en titt på. M-tech I (kun sedan?): M-tech II (fra 2001(?) sedan, coupè, cab og touring): Aerodynamic (coupe/cab): (finnes også til sedan i en mye mer "anonym" versjon)
LydMekk Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Skrevet Juni 8, 2009 Ok, så M-Tech II er nokså normal styling mens Aerodynamic er mere "Rieger" og uegnet til vinterføre? LOL
LydMekk Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Skrevet Juni 8, 2009 ok, kikket litt på Koed. Ser ut som om det iflg. dem kom en facelift 08/09 i 2001? Trodde det bare var i 2003/2004? Er det jeg som misforstår her?
LydMekk Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Skrevet Juni 8, 2009 Finnes jo også en CSL og en M3 variant. Noen som har link eller bilder av biler med dette montert?
LydMekk Skrevet Juni 12, 2009 Forfatter Skrevet Juni 12, 2009 Takk for bilder folkens. Skal sammenligne litt av dette og bestemme meg for en av variantene. Men, leser også en del her på forumet at passformen for uorginale glassfiberdeler er svært dårlig, så kanskje ugunstig å handle kopier? Billigere da...
LydMekk Skrevet Juni 13, 2009 Forfatter Skrevet Juni 13, 2009 M-Tech IIen som på den hvite over er vel den mest aktuelle tror jeg.
Lars89 Skrevet Juni 13, 2009 Skrevet Juni 13, 2009 Så bra Kan ikke ta feil med m-tech. Hvis du har lyst på noe mer finnes det lepper osv å sette på
LydMekk Skrevet Juni 14, 2009 Forfatter Skrevet Juni 14, 2009 Jepp, kjekt med leppe på hver side foran med hull i midten... Må gå an å skru av på vinterstid da bilen blir definitivt helårsbil. Ser at Koed ikke har M-Tech II men derimot M3 løsningen. Går jo an den også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå