carlhaakon Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Fine bilder Anders Kanskje vi skal få til en Photoshoot når jeg kommer til Oslo i Sommer? Skal nedover rundt 6. Juli kansje dere vil ha med enda en 323? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Fin location og fiiiin bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2009 Ja, vi må ta en shoot mexos. Men jeg er ikke i oslo igjen før den 14. juli. Borte fra 30. juni til da. Er du i oslo enda da eller? Jaja, bare joine det CH. 2x323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Ja, vi må ta en shoot mexos. Men jeg er ikke i oslo igjen før den 14. juli. Borte fra 30. juni til da. Er du i oslo enda da eller? Jaja, bare joine det CH. 2x323 Har planlagt å reise tilbake rundt 11. Juli, men godt mulig jeg skal nedover flere ganger Må se litt hvordan det passer med jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Flott bil, stilige location og flotte bilder. Det er vel ikke så mange 323 coupe av E36 her til lands? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Ble fine de bildene der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2009 Ja, vi må ta en shoot mexos. Men jeg er ikke i oslo igjen før den 14. juli. Borte fra 30. juni til da. Er du i oslo enda da eller? Jaja, bare joine det CH. 2x323 Har planlagt å reise tilbake rundt 11. Juli, men godt mulig jeg skal nedover flere ganger Må se litt hvordan det passer med jobb. Du får si fra om det blir flere turer da vett Flott bil, stilige location og flotte bilder. Det er vel ikke så mange 323 coupe av E36 her til lands? Noen er det, men overtallet er nok ikke 323 coupe. Er mere sedaner og touringer har jeg inntrykk av. Ble fine de bildene der Hyggelig å høre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut-o Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Feteste E36en på Bimmers uten tvil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 What?! På grustaket nedi Enebakk du har tatt bilder? Gamle jobben min det skjønner du;) Kjenner du noen der siden du har fått tatt bilder der eller? Tøff location og bra bilder foressten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Alltid likt denne coupeen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Et par av disse bildene er ganske gode, mtp snitt og komposisjon. Men det er vel ikke noe tvil om kvaliteten er helt fraværende når du kun bruker digitalkamera. PS hjelper også en god del, med da bør jo bildekvaliteten være ganske god fra før av hvis det skal bli noe greie på det. Men speilrefleks og PS hjelper jo lite når man ikke klarer å sette sammen bildet riktig.. syns du har potensiale her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Fett sted du har tatt bildene, har tenkt på å finne et pukkverk i oslo området selv. bare å kjøre ditt og spørre om det er greit å kjøre inn å ta noen bilder, eller har du noen kontaker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Er bare og kjøre dit og spørre det sikkert, men må skje etter stengetid, og det er vel kl 19 man-tor og til 15 på fredag mener jeg og huske. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2009 Feteste E36en på Bimmers uten tvil! Måte på skryt. What?!På grustaket nedi Enebakk du har tatt bilder? Gamle jobben min det skjønner du;) Kjenner du noen der siden du har fått tatt bilder der eller? Tøff location og bra bilder foressten Hell yeah! Kjenner ikke en kjeft der.. Bare har kjørt forbi der før, og visste det var et grustak, så kjørte inn der her om kvelden og knipsa i vei. Så ikke en sjel der jeg. Men er vel kanskje greit å forhøre seg med noen først ja. Et par av disse bildene er ganske gode, mtp snitt og komposisjon. Men det er vel ikke noe tvil om kvaliteten er helt fraværende når du kun bruker digitalkamera. PS hjelper også en god del, med da bør jo bildekvaliteten være ganske god fra før av hvis det skal bli noe greie på det.Men speilrefleks og PS hjelper jo lite når man ikke klarer å sette sammen bildet riktig.. syns du har potensiale her Godt å høre at potensialet ligger der hvertfall Men ja, er helt enig. Var svært få av bildene jeg tok som ble bra. Men nå har man jo faktisk en del instillinger på disse kompakt kameraene også. Ikke at jeg har så mye å fare med hva gjelder innstillinger der men. Lar kameraet gjøre det det klarer, så får bildene bare bli som de blir. Speilrefleks står ikke på prioriteringslista selv om det er ønsket. Ikke har jeg kunnskaper eller ork til å herje rundt i PS heller så. Morsomt at noen likte bildene da. Irriterer meg at jeg ikke har film på fremrutene, så blir skutt noen bilder ila juni. Da MED film rundt hele og kanskje noe annet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå