sladjan Skrevet Juni 8, 2009 Skrevet Juni 8, 2009 Strøkneste e30 325i jeg har sett både på norske og tyske sider. Prisen var litt stiv eneste syns jeg. http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=17768968
Clerion Skrevet Juni 8, 2009 Skrevet Juni 8, 2009 Til å være god som ny er ikke prisen værst =D Klart, er mye penger, men er man entusiast er ikke dette noen svær sum. Deilig bil<3
bmwkizn Skrevet Juni 8, 2009 Skrevet Juni 8, 2009 Så ut som et perfekt eksemplar det der ja rette personen nøler vel ikke å kjøpe den der
Mr.Silver Skrevet Juni 9, 2009 Skrevet Juni 9, 2009 Dette hadde vært noe det... Får bare håpe på at det er en skikkelig entusiast som kjøper denne å ikke en som har fått rieger gts på supertilbud.
EirikL Skrevet Juni 9, 2009 Skrevet Juni 9, 2009 Nydelig bil, ingen tvil om det. Men er det bare jeg som synes den er litt dårlig utstyrt?
Clerion Skrevet Juni 9, 2009 Skrevet Juni 9, 2009 Dette hadde vært noe det... Får bare håpe på at det er en skikkelig entusiast som kjøper denne å ikke en som har fått rieger gts på supertilbud. Tenkte det samme
S.Arnesen Skrevet Juni 9, 2009 Skrevet Juni 9, 2009 Syns ikke prisen var det minste stiv egentlig. Om km stand er dokumenter og alt er i orden så må jo det være ett kjempe eksemplar Ser jo e30'r til salgs her på forumet til over 100k rett som det er som er langt ifra like verdifulle som denne perlen
Clerion Skrevet Juni 9, 2009 Skrevet Juni 9, 2009 Syns ikke prisen var det minste stiv egentlig. Om km stand er dokumenter og alt er i orden så må jo det være ett kjempe eksemplar Ser jo e30'r til salgs her på forumet til over 100k rett som det er som er langt ifra like verdifulle som denne perlen Stemmer det, styling, turbo og de lykter samt ett par dyre felger er mindre verdt enn det der syns jeg. Hadde jeg ikke akkurat kjøpt bil og hadde hatt midlene hadde jeg ikke vært i tvil....
Mr E30 Skrevet Juni 9, 2009 Skrevet Juni 9, 2009 tore har et par strøkne biler til salgs....men han tar godt betalt for dem å.
Lars89 Skrevet Juni 9, 2009 Skrevet Juni 9, 2009 Gøy at sånne biler finns enda! Er nok ikke verdt noe mindre om et par år
|Andreas| Skrevet Juni 9, 2009 Skrevet Juni 9, 2009 Ser helt ny ut jo! Gjennomsnitt på litt over 4200km i året er lite
sladjan Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Skrevet Juni 9, 2009 Kjempe eksemplar dette, som Clerion sier så kan ikke en 325i som har vært rustsveisa av en random fyr her på forumet, fiksa og skrudd på en turbo måles med den der. Som sagt så har ikke jeg sett noe så strøkent i hele mitt liv når det gjelder e30, tenker da original e30. Skulle vært i full jobb nå, hadde tatt opp lån uten tvil, fargen var jo rett også.
Fredrik 90 Skrevet Juni 9, 2009 Skrevet Juni 9, 2009 Nydelig eksemplar det der, utrolig strøken Hadde jeg hatt plass og penger så skulle jeg virkelig slått til, tenk å ha en sånn strøken og dønn original godværs bil Prisen er høy men den er absolutt verd det, den holder også styling frelste langt unna. Håper for guds skyld at ingen sånne får tak i denne, denne fortjener en varm og fliselagt garasje og en entusiast som eier. Hadde jeg bare hatt plass, ergelig altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå