fsundby1 Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Har ettermontert multiratt i min 320d,2001 mod.får lys i knappene men fikk ikke cruise controllen til å virke. har kjøpt ledningsdelen som trengs og det er koblet riktig men fortsatt ingen funksjon. mangler jeg noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomerikk Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Må trolig programere modulen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwsel Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 trenger ikke kodes... skal være plug and play hvis det er rett kobblet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsundby1 Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2009 Skjønner ikke ka som ska være feil koblet. har gått over alle koblingene flere ganger men alt er dær det skal være. hørte en snakke om at man måtte montere ett gasspjeld i en tidligere forumspost..ikke vet æ. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 har hørt noe om ekstra wire til gasspjeld jeg også, men jeg vet ikke noe sikkert. Mulig jeg blander med e30 nå jeg da.. hehe:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Ha du wire til gassspjelet ditt? isåfall må dette byttes. Er rimelig sikker på at det er kun på sekser utgavene at det er plug and play, da de har elektronisk gassspjel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsundby1 Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2009 kordan sjekker æ det? trur det e dær feilen ligger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 kordan sjekker æ det?trur det e dær feilen ligger.. Sjekk innsuget dit, ser fort om det kommer en wire dit eller om det bare er en svart boks... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsundby1 Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2009 okay,ska få sjekket det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 På bensin er det ihvertfall slik at bare sekserne er klare for cruisekontroll. Har selv ettermontert dette på mitt ratt uten problemer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuned Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Ha du wire til gassspjelet ditt? isåfall må dette byttes. Er rimelig sikker på at det er kun på sekser utgavene at det er plug and play, da de har elektronisk gassspjel... tidlige e46 med 6er og gasswire er også "plug and play" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Skal være plug and play på 320d ifølge Koed, men må kodes/programeres Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor e46 Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Er det bare å ettermontere multi ratt i bilen med cruise-controll for og få det? Det er jo supert!! Finnes det noen (DIY) her på forumet eller er det noen som vet hva man trenger av deler og hvordan man monterer? Mvh Torstein. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 http://www.autopower.se/mekartips/mekartips.asp?dokid=111 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Er det bare å ettermontere multi ratt i bilen med cruise-controll for og få det? Det er jo supert!! Finnes det noen (DIY) her på forumet eller er det noen som vet hva man trenger av deler og hvordan man monterer?Mvh Torstein. Hvis du ser i tråden om min bil så står det litt mer der og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå