Gå til innhold

Min M3 CSL [Solgt]


Anbefalte innlegg

  • Svar 166
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Magnus: Det blir service i Flensburg. Planen var selvsagt Ringen i samme slengen, men dette blir nok litt dårlig planlagt å bare kjøre så langt for å ta et par runder på en åpen sløyfe uten noe som helst kjøretrening eller erfaring på Ringen eller andre baner. Begrensa hvor mye en får ut av det da tror jeg. Bedre å ta det i sammenheng med noe mer forseggjort opplegg tror jeg :D

Men tror bilen min hadde kledd det klistremerket på bakluka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imorgen kommer CSL-felgene på. :D

Hadde et "fornuftig" øyeblikk, og bestemte meg for å bruke Bridgestone Potenza'ene som bilen ruller på nå, siden de er fullt brukbare.

Må prioritere noen is i sommer også... :lol:

En ting som er sikkert er at dekk har utrolig varierende pris rundtomkring - så varierende at det grenser til useriøst synes jeg...

En kan jo risikere å betale nesten det dobbelte for samme dekk fra et sted til et annet. :roll:

Fikk også byttet ut "eggeplommene" i blinklysene idag.

Ny rekordkjapp levering fra Bimmian, fra Canada via USA - bestilte tirsdag 16., satt med dem i hånden torsdag 18.! :shock:

2leb968la7zs57tp6h2k.jpg

5j1z9f370vm0zkl72936.jpg

jaczjx93djd5lryexi8d.jpg

s2fv0wjd902i7ze3h3li.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Gunnar: Liker ikke de blå jeg heller, så de er helt sølv ja.

Kjøpte de nye de har på Bimmian - med 95% coating, blinker som vanlig orange.

@morteym: Samme som de som står på nå bak - 27 og 9 1/2"

Og 44 forran, kontra 47 som de som står på nå har. Pluss at de er 1/2" bredere.

Savner Hartge-hjula litt mtp noe som fyller skikkelig ut, men tror nok jeg ville følt de hjula litt feil på en CSL likevel. Svære og tunge...

Men rent visuelt, så så jo M3'n bedre ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de Hartge-hjula var flotte på M3n din, men det hadde blitt litt rart med de på CSLn. Jeg hadde ikke nølt med å sette på spacere med csl-felgene. Har satt på 5mm foran og bak selv, og merker overhodet ingen ulemper med det.

Har veid hjula mine til 103.6kg. Kun framfelgen mener jeg er ca 2.8kg tyngre enn CSL framfelg. Vektforskjellen på dekkene vet jeg imidlertid ikke, men

vekt for kun ett framdekk 245/30/20 veide jeg til 10.7 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magnus, Får handle noen slike jeg og. Får sånn neon-spylerdyse-følelse av de blåaktige. 8)

Er forresten litt overrasket over å høre at Hartge-hjula er så tunge. De er jo bare litt lettere enn mine kopifelger med enorme dekk på... (8.5x20" med 245/40-20" FK452 og 9.5x20" med 275/35-20" FK452). CSL-felgene er vel i en annen liga...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CSL-felgene er produsert av BBS, så de er mye lettere ja.

Nå fikk jeg ikke veid med dekk, de står på bilen nå, men felgene veier jo ca 10,5kg forran og ca 11kg bak pr felg.

Bilen ble en mye mer komplett CSL nå synes jeg - bilder kommer senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knipset noen kjappe bilder av bilen med de riktige felgene nå.

Jeg synes somsagt den ble en mye mer komplett CSL.

Er fornøyd - hadde ikke skadet å fått hjula noe mer ut, samt fått bilen noe lavere, men vil ikke tukle for mye med geometrien på denne bilen.

Vi får se hva jeg gjør...

vvlsfpffxf3jpf58r07d.jpg

708jj5i688qpmo1uhgoq.jpg

jhvoy291yao8m12dio9j.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig. :)

Tipper orginalt understell på denne er veldig bra jeg. Det er jo bra på vanlige M3 også, om enn noe mykt for banekjøring.

Slenge på noen coilovere skrudd til bånns og demperjustering tatt på gefühlen blir neppe spesielt mye bedre. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...