Gå til innhold

Min M3 CSL [Solgt]


Anbefalte innlegg

  • Svar 166
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg får skrive meg inn i rekken av beundrere. Veldig artig at denne bilen havnet hos en kar som deg. En ekte entusiast som vet å ta vare på en bmw.

Jeg er kanskje interessert i de sorte nyrene hvis du skal kvitte deg med dem.

Ser fram til flere bilder, og kanskje det dukker opp et lite filmklipp og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal dere ha! :)

Hyggelig at flere av dere synes bilen har havnet hos en egnet person - det synes jeg også. :lol:

Det var aldri aktuelt å ta med Hartge-hjula over til denne - føler det blir feil med de felgene på denne. Dessuten "hører de til" den andre bilen sammen med resten av Hartge-pakka.

Jeg har somsagt bestilt CSL-felgene - M Cross Spoke 163.

Disse er faktisk billigere enn M3-felgene - M Double Spoke 67 som står på nå...

Synes de som står på nå ligger lovlig langt inn i skjermene forran, bak er det greit.

Fant heldigvis ut at CSL-felgene er en halv tomme bredere og har lavere innpress forran, så da blir det nok bedre.

Har også bestilt den originale CSL-dokumentmappen i skinn og instruksjonsbok på engelsk.

Merkelig nok hadde ikke forrige eier fått med denne mappen, hadde bare dokumentene løst, samt kun vanlig M3-instruksjonsbok på tysk.

Det skal være vanlig M3-instruksjonsbok + eget vedlegg til CSL. Disse har jeg da bestilt. Dette må selvsagt være på plass i en CSL.

De sorte nyrene skal av asap, så de blir tilgjengelige. Eneste er at de er ikke sortsorte, de er Black Sapphire Metallic som resten av bilen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du fjerner de sorte nyrene! BMW skal ha krom i fronten! ;)

Gratulerer nok en gang med utrolig grom kjøremaskin... dette må jo være som en drøm i oppfyllelse?

Og ja, denne MÅ ha CSL felgene..de org M3 hjulene så kjedelig ut på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...