D.C.V Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Gratulerer med csl'n nydelig bil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Gratulerer med feit tralle! Den er jo ikke den slappeste nuddelen i (salt)kjelen, akkurat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Gratulerer igjen meg enda tøffere bil! Ser frem til flere bilder! Ser ut som turen for og hente bilen var veldig fin, mtp. natur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 For en heftig bil, en av drømmebilene det ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 ÆSJ!!! *Missunnelig* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Gratulerer med CSL, Magnus!Jeg er vel en av få som faktisk ville hatt svart CSL kontra grå. Ble skikkelig misunnelig nå.. Jeg er også i samme kategori! Hadde ikke nølt et sekund! Gratulerer Magnus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRIFTER Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Gratulerer med RÅ bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Gratulerer så mye med en fantastisk bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Jeg får skrive meg inn i rekken av beundrere. Veldig artig at denne bilen havnet hos en kar som deg. En ekte entusiast som vet å ta vare på en bmw. Jeg er kanskje interessert i de sorte nyrene hvis du skal kvitte deg med dem. Ser fram til flere bilder, og kanskje det dukker opp et lite filmklipp og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Juni 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2009 Takk skal dere ha! Hyggelig at flere av dere synes bilen har havnet hos en egnet person - det synes jeg også. Det var aldri aktuelt å ta med Hartge-hjula over til denne - føler det blir feil med de felgene på denne. Dessuten "hører de til" den andre bilen sammen med resten av Hartge-pakka. Jeg har somsagt bestilt CSL-felgene - M Cross Spoke 163. Disse er faktisk billigere enn M3-felgene - M Double Spoke 67 som står på nå... Synes de som står på nå ligger lovlig langt inn i skjermene forran, bak er det greit. Fant heldigvis ut at CSL-felgene er en halv tomme bredere og har lavere innpress forran, så da blir det nok bedre. Har også bestilt den originale CSL-dokumentmappen i skinn og instruksjonsbok på engelsk. Merkelig nok hadde ikke forrige eier fått med denne mappen, hadde bare dokumentene løst, samt kun vanlig M3-instruksjonsbok på tysk. Det skal være vanlig M3-instruksjonsbok + eget vedlegg til CSL. Disse har jeg da bestilt. Dette må selvsagt være på plass i en CSL. De sorte nyrene skal av asap, så de blir tilgjengelige. Eneste er at de er ikke sortsorte, de er Black Sapphire Metallic som resten av bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Takk for at du fjerner de sorte nyrene! BMW skal ha krom i fronten! Gratulerer nok en gang med utrolig grom kjøremaskin... dette må jo være som en drøm i oppfyllelse? Og ja, denne MÅ ha CSL felgene..de org M3 hjulene så kjedelig ut på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brungot Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Grattis med en fantastisk og rå BMW....Lekker den første du hadde, men denne er KREMEN;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Gratulerer med ny bil Bra den for CSL felger igjen Biler som denne skal holdes orginale! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Gratulerer så mye med ny bilen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå