Dr_S Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Henger meg på "trenden" her inne, hehe: Bildene er tatt med Canon Ixus 70..blir dessverre uklare bilder i litt kveldsssol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Pen! Litt lavere i front så Men det er vel en familiebil så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Nice bil Foreslår bilde nr 3 som avatar "Sommer avatar" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Pen bil, og pene bilder Hvor er bildene tatt? så fint ut der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2009 Pen! Litt lavere i front så Men det er vel en familiebil så Sant det..men bilen brukes hele året Pen bil, og pene bilder Hvor er bildene tatt? så fint ut der Ollebukta i Tønsberg...rett ved Kanalbroa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Jeg ser den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 nydelig bil! får aldri nok av pene touringer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 Er ikke mange E36 Touringer jeg vet om som er finere enn din, Doktorn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 Dette var skikkelig amatørmessig Den bilen er riktig på alle måter. Kunne prydet hvilken som helst forside. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 Gjør ikke noe om fotografen er amatør så lenge objektet er så bra som din er Dr. Fått litt rust på bakskjermen din eller?? mellom bakskjerm og fanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2009 Ja, dessverre har saltet tæret litt på den ene bakskjermen min. Planen er at det skal fjernes så fort jeg får time hos lakkerer Frontfanger skal lakkeres også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 nice amatørshoot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 Flott bil du har Dr.! Hilsen en annen som liker touring... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 Nydelig vogn du har der, veldig riktig! Interiørbilder da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 Veldig pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå