FredrikE24 Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Skrevet Juni 11, 2009 Grisepikk var ikke snakk om å bruke en gang, den skruen var sykt hard, og har mange dårlige erfaringer med grisepikken..! Den skruen satt rett og slett fast også. Ryker grisepikken så er man stuck!
GSS Skrevet Juni 12, 2009 Skrevet Juni 12, 2009 De tre boltene der skal det også ha en tapp på hodet, med hull i, og tråd som forbinder alle tre boltene slik at de ikke kan skru seg ut.
Trond.S Skrevet Juni 12, 2009 Skrevet Juni 12, 2009 De tre boltene der skal det også ha en tapp på hodet, med hull i, og tråd som forbinder alle tre boltene slik at de ikke kan skru seg ut. Sikker på det? Har sett bilde av biler med det på, men ingen av de bilene jeg har skrudd på har hatt det. Hilsen Trond
GSS Skrevet Juni 12, 2009 Skrevet Juni 12, 2009 Alle e12 jeg har skrudd på har hatt disse boltene jeg beskriver. Ser e24'en som er omtalt er av den eldre typen med e12-understell. Jeg bestilte også nye bolter til min e12, da kom det slike.
Trond.S Skrevet Juni 12, 2009 Skrevet Juni 12, 2009 Ok, da er det nok en ting de kutta ut på nyere e24, e28 og e34 da. Alt var stort sett bedre før
FredrikE24 Skrevet Juni 12, 2009 Forfatter Skrevet Juni 12, 2009 Stemmer det GSS, hvor får jeg bestilt nye slike bolter? Evt. delenummer? Hos meg manglet tråden som skal hindre at de skrur seg opp.
GSS Skrevet Juni 12, 2009 Skrevet Juni 12, 2009 Bestill hos den lokale BMW-forhandlerer, koed.no eller gsbildeler.no Lurer på om dette kan være delenummeret: 32211113179 Forholdsvis dyre til bolt å være. 45-50 kr/stk(?). Alternativt kan du jo kjøpe noen vanlige bolter, borre hull i kanten på de og tre låsetråd igjennom.
FredrikE24 Skrevet Juni 12, 2009 Forfatter Skrevet Juni 12, 2009 De er nok dyre på grunn av herdingen, rimelig spesielt at de er mer enn glassharde inni og "bløte" utenpå.
Fredrik 90 Skrevet Juni 12, 2009 Skrevet Juni 12, 2009 Skummelt med svensk restaurerte biler. Bare ikke det er flere deler på bilen som er i en slik forfatning
FredrikE24 Skrevet Juni 12, 2009 Forfatter Skrevet Juni 12, 2009 Volvo spylervæsketank festa med gummistrikk er jo en annen ting.. Virker som om fyren som gjorde jobben gjorde en god jobb karosserimessig, men fikk dårlig tid på resten og gjorde ting i full fart.
FredrikE24 Skrevet Juni 12, 2009 Forfatter Skrevet Juni 12, 2009 Se hva jeg fant, tror dette er mannen som har utført jobben. http://sv.netlog.com/Carpimp
winchester Skrevet Juni 12, 2009 Skrevet Juni 12, 2009 Haha, det skal du ikke se bort ifra! Så ut som en slask..
Sir Hofstad Skrevet Juni 12, 2009 Skrevet Juni 12, 2009 Grisepikk er jo tingen for å få ut skruer Gjort på et blunk stort sett Grisepikk er akkurat like god som navnet sier, aldri vært annet enn plaget i forsøkene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå