Torek Skrevet Juni 13, 2009 Share Skrevet Juni 13, 2009 Er skillter på den ja. Motor kommer til og se strøken ut den og snart selvfølgelig. Får vel ikke skilter på en ikke-godkjent bil, så regner med at den er godkjent. Så du tror alle som kjører med hvite skilt har alt godkjent? hehe.. Flott M3! Virkelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juni 13, 2009 Share Skrevet Juni 13, 2009 Er skillter på den ja. Motor kommer til og se strøken ut den og snart selvfølgelig. Får vel ikke skilter på en ikke-godkjent bil, så regner med at den er godkjent. Så du tror alle som kjører med hvite skilt har alt godkjent? hehe.. Flott M3! Virkelig! Haha, så absolutt ikke, men måten trådstarter sa/skrev det på + sammenhengen fikk meg til å trekke den konklusjon av bilen var godkjent. Rett meg om jeg tar feil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Juni 13, 2009 Share Skrevet Juni 13, 2009 WOW snakker vi nice eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nagin Skrevet Juni 13, 2009 Share Skrevet Juni 13, 2009 dæven vurdert gule lykter eller ? så igrunnen bra nokk ut sånn så det var å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pimped@epost.no Skrevet Juni 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2009 Ikke godkjent enda men hadde håpt og være ferdig med det i løpet av sommeren. Så må nok en tur til tyskland og ordne noen godkjenningspapirer.gule lykter har jeg lett lenge etter men vanskelig og oppdrive:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 13, 2009 Share Skrevet Juni 13, 2009 Får kjøpt nye til 5360,- på KOED.NO Delenr www9944 og www9945 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Juni 13, 2009 Share Skrevet Juni 13, 2009 Nydelig E30! En av de peneste jeg har sett noensinne Jeg skjønner ikke hvordan det ikke går an å elske disse felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juni 13, 2009 Share Skrevet Juni 13, 2009 Nice!! Felgene er ikke helt min smak, for mye som skjer for en m3. Men ikke stygge akkurat da heller Sinnsyk bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Juni 13, 2009 Share Skrevet Juni 13, 2009 Tøff E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Juni 13, 2009 Share Skrevet Juni 13, 2009 Rå bil! Muli jeg er helt på tur, men kan ikke se at denne er bredde mer enn at det er valsa orginal- skjermer..Det er en original m3 i ytgangspungtet eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pimped@epost.no Skrevet Juni 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2009 Som dere ser er de breddet, ikke valset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pimped@epost.no Skrevet Juni 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2009 Bilen er i utgangspunktet en orginal m3 ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Juni 14, 2009 Share Skrevet Juni 14, 2009 Rå tøff m3.. Må si meg enige med dem andre at , klister merket må vekk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiFtY Skrevet Juni 14, 2009 Share Skrevet Juni 14, 2009 Nydelig bli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
code13 Skrevet Juni 14, 2009 Share Skrevet Juni 14, 2009 Rå tøff, Clean og sleeper look er litt overrated og oppbrukt for tiden derfor må du holde den slik den er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå