hagenisse Skrevet Juni 11, 2009 Skrevet Juni 11, 2009 Etter 2 år og under 20.000 har det blitt lekkasje og slakk i begge fremdemperne på mitt H&R justerbare understell. Merker ingenting når jeg kjører, men det lå et fint lag med olje og tar jeg tak i dem og røsker litt så merker jeg tydelig slakk. Dette er neppe helt optimalt, men er det farlig å kjøre med (banekjøring ja..)? Jeg tenker at jeg gradvis kan miste dempingen, noe som selvsagt er dumt, men neppe direkte farlig. Kan hele driten knekke? Jeg kommer nok til å bytte alt rimelig fort, men skulle jo gjerne kjørt litt også...
hagenisse Skrevet Juni 17, 2009 Forfatter Skrevet Juni 17, 2009 Ingen som vil synse om dette altså? Da erre tut og kjør!!
///Mysild Skrevet Juni 17, 2009 Skrevet Juni 17, 2009 jeg hadde ødelagt dempere på min... var bare å kjøre... bortsett fra at den understyrte noe forferdelig... etter demperbytte kunne jeg kjøre 40km/t mer gjennom en og samme sving... du gir jo unødvendig mye press på fjærene, noe som igjen vil gjøre at de blir mer, og fortere utslitte...
hagenisse Skrevet Juni 17, 2009 Forfatter Skrevet Juni 17, 2009 Hm, kanskje det er derfor jeg slet sånn med understyring på skogen sist.
///Mysild Skrevet Juni 17, 2009 Skrevet Juni 17, 2009 er nok det ja... men skadelig for bilen er det jo ikke bortsett fra at foringer og dekk blir fortere slitt...
Lars89 Skrevet Juni 17, 2009 Skrevet Juni 17, 2009 Hvor er det slakk da? Går nok helt greit å kjøre med men du setter nok ikke ny banerekord
hagenisse Skrevet Juni 17, 2009 Forfatter Skrevet Juni 17, 2009 Slakken er mellom demperen og fjærbeinet liksom. Er vel bare 1 års garanti fra H&R? Norske regler teller ikke helt i dette tilfellet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå