Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble stoppet i av politi og statensveivesen i tekniskkontroll i går. og fikk en månde på å pelle av xenonpærene på bilen min. han mente man måtta ha spyler på lyktene og automatiskregulering vis man skulle ha xenon. syntes dette var litt rart fordi er jo veldig mange som har bygd om til xenon og har aldri hørt at det ikke er lov

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

riktig det. ja, og alle vet det som regel.. har selv ettermontert og vet det blender, men..

så ja aut justering og spyling er påbudet.. så alle som ikke kommer org eller er ettergodkjent er ulovlig

Skrevet
Politimannen snakker sant :!:

dette er helt nytt får meg ;)

men da er det vil ikke noe annet å gjøre enn å bytte da, også setter vi det på igjen etter jeg har vist bilen

Skrevet

der hvor jeg var på eu-kontroll med bilen min med ettermontert xenon, så fikk jeg godkjent med xenon i alle lys! mekanikeren hadd lest i noen regler/lover ekko plass at dette IKKE var ulovlig!

Skrevet
der hvor jeg var på eu-kontroll med bilen min med ettermontert xenon, så fikk jeg godkjent med xenon i alle lys! mekanikeren hadd lest i noen regler/lover ekko plass at dette IKKE var ulovlig!

Da var du heldig :D

Skrevet

Leste i et infohefte for ett års tid tilbake at lyktespyling ikke var krav, gudene vet hvorfor jeg ikke tok vare på det..

Skrevet

Da var du heldig :D

min gikk også glatt gjennom med xenon i alle lys forran.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...