Ivanrogov Skrevet Juni 12, 2009 Share Skrevet Juni 12, 2009 Har kjørt 3mnd med det nye coilovers senkesette mitt, allerede er de små stabstagene ødlagte og må byttes ut. (de små som sitter i demper og ut) Hvorfor skjer det? Skal vel holde lenger enn 3mnd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Juni 12, 2009 Share Skrevet Juni 12, 2009 er helt vanlig det. Mine holdt i 2 mnd husker jeg, men har satt på nye og disse er gode enda, men gummien sprekker fort... Er vel så skjevt at det blir bare sånn. kommer også på hvor mye du senket da, min er LAV og det holder ikke lenge, men av en eller annen grunn er disse i funksjon enda... Bare litt info, veit egentlig ikke hvor de ryker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juni 12, 2009 Share Skrevet Juni 12, 2009 Sliter med samme problem selv også. Vært igjennom 3 sett på rett over ett år.... Må bytte på høyre side nå straks igjen, da det har vært gåent der i noen uker alt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 12, 2009 Share Skrevet Juni 12, 2009 Blir jo mye belastning med store(=tunge) felger, stiv bil og mye senk. Skal holde mye lenger enn 3 mnd. Bør ihvertfall holde et år. Merke er det på coiloversene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juni 12, 2009 Share Skrevet Juni 12, 2009 Merke er det på coiloversene? Vet at vi tre som har skrevet i denne posten har 3 forskjellige merker, men det spiller ikke store rollen ville jeg tro, stagene har samme pososjon uansett merke. Jeg har prøvd ett sett supersport, og to sett fk. De var riktignok helt like og hadde samme delenummer, men var fortsatt to forskjellige merker hehe Har forsket så smått på dette fenomenet før, og jeg tror jeg har funnet løsningen. Gs har justerbare, der man kan vri litt på det hodet som skal på demperen. Tror det kan hjelpe. Har bare ikke fått testet det ut enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Juni 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2009 FK Highsport. Kjører med 40mm senk og 15", så store felger og mye senk er ikke problemet! Finner ikke korte stabstag på gs sine sider? Bra jeg ikke er alene, da får jeg montere nye og bare drite i det etter etterkontroll! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juni 12, 2009 Share Skrevet Juni 12, 2009 FK Highsport. Kjører med 40mm senk og 15", så store felger og mye senk er ikke problemet! Finner ikke korte stabstag på gs sine sider? Bra jeg ikke er alene, da får jeg montere nye og bare drite i det etter etterkontroll! Gs har forsterkede alternativer, men jeg har ikke klart å finne de i nettbutikken dems, kun i butikken i oslo. Koed har sett med 2 stk til 600kr tror jeg det var... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Juni 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2009 Så de hadde korte stabstag under tuning ja, men det var ikke FK, passer uansett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Bjørkås Skrevet Juni 12, 2009 Share Skrevet Juni 12, 2009 jeg har disse justerbare til GS. det eneste med disse er at det kan komme litt "lyd" med disse. du vil se hvorfor når du ser på disse. dog jeg har ikke oplevd så mye lyd da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Juni 12, 2009 Share Skrevet Juni 12, 2009 Heter ikke dette noe annet enn stabstag? Det er vel det staget som går under bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juni 12, 2009 Share Skrevet Juni 12, 2009 Heter ikke dette noe annet enn stabstag? Det er vel det staget som går under bilen... Aldri hørt noe annet navn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Juni 13, 2009 Share Skrevet Juni 13, 2009 Pendelstag/pendelstød i følge en kvittering jeg har på 323n.. Kan prøve å søke på det på GS. Mener jeg har hørt ordet vertikalt også, vertikalt stabstag da kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juni 13, 2009 Share Skrevet Juni 13, 2009 Heter ikke dette noe annet enn stabstag? Det er vel det staget som går under bilen... Det heter stab stag (eller kregningstag om man vil), men disse stengene fra selve stabstaget og opp til demperen blir kalt mye rart.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayb Skrevet Juni 13, 2009 Share Skrevet Juni 13, 2009 men disse stengene fra selve stabstaget og opp til demperen blir kalt mye rart.... Har alltid kalt dem klikkstag eller linkarmer... Kjært barn har mangen navn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juni 13, 2009 Share Skrevet Juni 13, 2009 men disse stengene fra selve stabstaget og opp til demperen blir kalt mye rart.... Har alltid kalt dem klikkstag eller linkarmer... Kjært barn har mangen navn Har hørt kyllingbein, leddstag, stab ledd osv osv. Han jeg pratet med på gs skjønte ikke hva jeg mente når jeg sa lenkarmer til stabstag, tilslutt skjønte han det og da fikk jeg beskjed om at det het fjørbeinsstag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå