Gå til innhold

Stabstag E46

Ivanrogov
 Share

Anbefalte innlegg

er helt vanlig det. Mine holdt i 2 mnd husker jeg, men har satt på nye og disse er gode enda, men gummien sprekker fort... Er vel så skjevt at det blir bare sånn. kommer også på hvor mye du senket da, min er LAV og det holder ikke lenge, men av en eller annen grunn er disse i funksjon enda... :) Bare litt info, veit egentlig ikke hvor de ryker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merke er det på coiloversene?

Vet at vi tre som har skrevet i denne posten har 3 forskjellige merker, men det spiller ikke store rollen ville jeg tro, stagene har samme pososjon uansett merke.

Jeg har prøvd ett sett supersport, og to sett fk. De var riktignok helt like og hadde samme delenummer, men var fortsatt to forskjellige merker :lol: hehe

Har forsket så smått på dette fenomenet før, og jeg tror jeg har funnet løsningen. Gs har justerbare, der man kan vri litt på det hodet som skal på demperen. Tror det kan hjelpe. Har bare ikke fått testet det ut enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FK Highsport. Kjører med 40mm senk og 15", så store felger og mye senk er ikke problemet! Finner ikke korte stabstag på gs sine sider? Bra jeg ikke er alene, da får jeg montere nye og bare drite i det etter etterkontroll! ;)

Gs har forsterkede alternativer, men jeg har ikke klart å finne de i nettbutikken dems, kun i butikken i oslo.

Koed har sett med 2 stk til 600kr tror jeg det var...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heter ikke dette noe annet enn stabstag?

Det er vel det staget som går under bilen...

Det heter stab stag (eller kregningstag om man vil), men disse stengene fra selve stabstaget og opp til demperen blir kalt mye rart....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men disse stengene fra selve stabstaget og opp til demperen blir kalt mye rart....

Har alltid kalt dem klikkstag eller linkarmer...

Kjært barn har mangen navn :D

Har hørt kyllingbein, leddstag, stab ledd osv osv. Han jeg pratet med på gs skjønte ikke hva jeg mente når jeg sa lenkarmer til stabstag, tilslutt skjønte han det og da fikk jeg beskjed om at det het fjørbeinsstag :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...