Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

Audien har samme felgene som jeg har hatt lyst på en stund...

Hvis du liker mora bedre enn dattera så regner jeg med du kan argumentere for det. Så hva har du å si til ditt forsvar når det gjelder denne viskeren? :P Nei, jeg mener det saklig altså, jeg har alltid lurt på hvorfor det er kult å ha den stående rett opp?

Skrevet
Visste ikke at broren din hadde interesse for bil. :)! Ser ut som en artig tur. :D!

Joda, han jobber som bilmekaniker for Møller, så han har en liten interesse ;)

Ja, var og dèt :)

Hehe, tenkte så klart på Audien :D Nei, mente så klart bilen din! ;)

Høhø 8)

Takk for det ja :P

Skrevet
Audien har samme felgene som jeg har hatt lyst på en stund...

Hvis du liker mora bedre enn dattera så regner jeg med du kan argumentere for det. Så hva har du å si til ditt forsvar når det gjelder denne viskeren? :P Nei, jeg mener det saklig altså, jeg har alltid lurt på hvorfor det er kult å ha den stående rett opp?

Er 10x20" Larzon hjul rundbaut på Audien.

Har vel ikke noen bedre argumentasjon enn at jeg synes det ser tøft ut med viskeren rett opp.. Blir det samme som at du synes det ser penere/cleanere ut med viskeren nede?

Er jo en smakssak..

Skrevet

Da blingsa jeg, de lignet på Enkreuz.

Jeg liker at det er en eller annen hensikt eller mening med det en gjør. F.eks en splitter er kult fordi det gir mer downforce. En vindusvisker er jo i utgangspunktet noe en har kun for funksjonalitet og vil ha minst mulig synlig fordi det er et uestetisk. Å ha den rett opp sperrer jo kun for utsikten... neida, jeg skal ikke krangle mer med deg, er nok jeg som begynner å bli gammel.

Skrevet

Hu kjerringa i midten, har du skremt livet av a eller Anders?

Angrer litt på at jeg trekte meg gitt.. :(

Skrevet
Hu kjerringa i midten, har du skremt livet av a eller Anders?

Angrer litt på at jeg trekte meg gitt.. :(

Ho så en smule skremt ut ho midterste ja... hehe ille søt ho på høyre siden da :)

Skrevet
hehe ille søt ho på høyre siden da :)

Naaahh.. litt for uekte for min smak, men stygg var a ikke da :)

Skrevet
Da blingsa jeg, de lignet på Enkreuz.

Jeg liker at det er en eller annen hensikt eller mening med det en gjør. F.eks en splitter er kult fordi det gir mer downforce. En vindusvisker er jo i utgangspunktet noe en har kun for funksjonalitet og vil ha minst mulig synlig fordi det er et uestetisk. Å ha den rett opp sperrer jo kun for utsikten... neida, jeg skal ikke krangle mer med deg, er nok jeg som begynner å bli gammel.

Hehe, point taken ;)

Men den blokkerer eller sperrer ikke noe utsikt, synes nå jeg da, klarer fint og konsentrere på ting bak en 1,5cm bred visker..

Men da slutter vi her :)

Skrevet

Jajjemensan, haha.

var litt trivli å se noe annet enn volvoer der ja!

Hu i mitten så ikke ut som hadde det noe morro, ho så litt sur ut heile tia.

og 93:an heter pizzerian.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...