|Andreas| Skrevet Juni 15, 2009 Share Skrevet Juni 15, 2009 Hvis du ikke vil ha alu, er sort høyglans et pent alternativ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet Juni 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2009 Hvis du ikke vil ha alu, er sort høyglans et pent alternativ Tenkte på det, men får visst ikke det i sammenheng med M-pakke.. Er enten lys aluminim, litt mørkere alu., brunt tre og sort tre.. Heller mot mørkere alu. eller sort tre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Juni 15, 2009 Share Skrevet Juni 15, 2009 Blir logic7 ja, er veldig opptatt av bra lyd i bilen så det er det verdt for min del.. Den jeg skal prøve har første hi-fi oppgradering, ikke logic7. Men da kan det jo bare bli bedre Den største forskjellen ligger i klarhet og volum. Logic7 kan spille betraktelig mye høyere enn de andre anleggene. Faktisk kan du spille på full guffe uten å skade anlegget da Logic7 analyserer hvert track, og drar ned toner som ville blitt for høye. Med vanlig CD, brent CD i f.eks FLACK eller annet lossless-format kan du med god samvittighet dra på, og det er utrolig kult når om man er interessert i slike ting... hehe uansett... lykke til med kjøp... du vil ikke angre på nye iDrive heller... den er rå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet Juni 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2009 Blir logic7 ja, er veldig opptatt av bra lyd i bilen så det er det verdt for min del.. Den jeg skal prøve har første hi-fi oppgradering, ikke logic7. Men da kan det jo bare bli bedre Den største forskjellen ligger i klarhet og volum. Logic7 kan spille betraktelig mye høyere enn de andre anleggene. Faktisk kan du spille på full guffe uten å skade anlegget da Logic7 analyserer hvert track, og drar ned toner som ville blitt for høye. Med vanlig CD, brent CD i f.eks FLACK eller annet lossless-format kan du med god samvittighet dra på, og det er utrolig kult når om man er interessert i slike ting... hehe uansett... lykke til med kjøp... du vil ikke angre på nye iDrive heller... den er rå! Tusen takk Og takk for veldig interressant info, er opptatt av at lyden er på topp og kult at det bare er å guffe på, fikk ikke noe mindre lyst på det anlegget nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet Juni 15, 2009 Share Skrevet Juni 15, 2009 Dersom jeg hadde råd til E92 med firer men ikke sekser selv om det var det jeg ville ha er jeg ikke i tvil om at jeg hadde valgt en pent brukt med lav km for å få det jeg ville ha. Bilen er jo bare ny når man kjører den hjem uansett, etter det er den jo bruktbil uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet Juni 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2009 Har tenkt på en pent brukt 325, men er få ute for salg + at ingen av de som ligger ute nå har det utstyret jeg vil ha.. Ikke får jeg nye i-drive heller.. Men hadde jeg kommet over en fin 325 til ca. 500.000,- så hadde det vært et godt alternativ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Samaraiuz Skrevet Juni 15, 2009 Share Skrevet Juni 15, 2009 Headup display uten tvil:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet Juni 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2009 Skulle gjerne hatt, men får det ikke på den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Juni 15, 2009 Share Skrevet Juni 15, 2009 AW med M-pakke er jo pent da... denne har standard M-pakke interiør og mørkt treverk - jeg synes det er pent. http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=190666 Men M-pakke og Titanium silver er også pent For min del ville det stått mellom Titan og LeMans.... Uansett hva du velger så blir det en nydelig bil; sørg bare for å få på de originale 19" hjulene (225) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet Juni 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2009 Oi, thanx, har leita etter bilder med m-interiør + sort / mørkt tre! Den ligna jo også ganske mye på det jeg har tenkt, mangler soltak men.. Tror vel jeg går for mørkt tre.. Skal prøve å bestemme meg for alt til fredag, skal levere demobilen tilbake på fredag så da blir det nok bestillings Får ikke bilen før i oktober da, leeeenge å vente men.. Blir nok bra! Tenkte å ta OZ Botticelli på vinterhjulene, i 17¨, på sommer blir det definitivt org. 19¨ M-felgene! Bør jeg velge soting fra fabrikk eller fixe det seinere..? Lurer på om de er mørke nok.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juni 15, 2009 Share Skrevet Juni 15, 2009 Oi, thanx, har leita etter bilder med m-interiør + sort / mørkt tre!Den ligna jo også ganske mye på det jeg har tenkt, mangler soltak men.. Tror vel jeg går for mørkt tre.. Skal prøve å bestemme meg for alt til fredag, skal levere demobilen tilbake på fredag så da blir det nok bestillings Får ikke bilen før i oktober da, leeeenge å vente men.. Blir nok bra! Tenkte å ta OZ Botticelli på vinterhjulene, i 17¨, på sommer blir det definitivt org. 19¨ M-felgene! Bør jeg velge soting fra fabrikk eller fixe det seinere..? Lurer på om de er mørke nok.... Ja, jeg ville absolutt valgt org. mørke glass + solgardinen i bakruten, da blir det mørkt nok. Og så kan du legge solfilm foran om du vil det. Slik har jeg valgt å gjøre det på min e90, og angrer ikke på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Juni 15, 2009 Share Skrevet Juni 15, 2009 Synes det meste høres riktig ut med dine valg, spesielt bensin og manuell! Treverk er jeg også, i motsetning til de fleste andre her, glad i innvendig i biler, og tror at det mørke vil passe bra i en E92. Jeg overtalte min far til å velge samme farge på sin E90 for vel et år siden av samme grunn; fin farge som ikke koster ekstra. Den gang var det også eneste hvite E90 i Bergen. Forøvrig er dette den nyeste typen 318i med 143 hk og auto stopp av motoren som bare er en litt "nedtrimmet" versjon av motoren du vurderer, og min oppfatning er at dette er en relativt sprek og god motor, men savner den fine gangen og lyden fra 6'erne. (De høres faktisk litt diesel-motor ut på tomgang). Vil tro at 20 hk og nm(?) ekstra vil hjelpe bra på kjøreopplevelsen. Skinn tror jeg at jeg hadde vurdert først og fremst etter hvor mye selger/andre med peiling mener dette vil ha å si for bruktprisen den dagen du skal selge igjen. Lykke til med bilkjøpet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2009 Synes det meste høres riktig ut med dine valg, spesielt bensin og manuell! Treverk er jeg også, i motsetning til de fleste andre her, glad i innvendig i biler, og tror at det mørke vil passe bra i en E92.Jeg overtalte min far til å velge samme farge på sin E90 for vel et år siden av samme grunn; fin farge som ikke koster ekstra. Den gang var det også eneste hvite E90 i Bergen. Forøvrig er dette den nyeste typen 318i med 143 hk og auto stopp av motoren som bare er en litt "nedtrimmet" versjon av motoren du vurderer, og min oppfatning er at dette er en relativt sprek og god motor, men savner den fine gangen og lyden fra 6'erne. (De høres faktisk litt diesel-motor ut på tomgang). Vil tro at 20 hk og nm(?) ekstra vil hjelpe bra på kjøreopplevelsen. Skinn tror jeg at jeg hadde vurdert først og fremst etter hvor mye selger/andre med peiling mener dette vil ha å si for bruktprisen den dagen du skal selge igjen. Lykke til med bilkjøpet! Takk for veldig god hjelp hittil mht utstyr, farger osv., fint å få tips fra folk som kjenner BMW, iom at det som sagt er første gang jeg kjøper det.. Gleder meg til å prøve på torsdag, selvom det blir 163hk diesel og ikke bensin jeg får testet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet Juni 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2009 Har dukket opp en ting til som jeg lurer på om har noe for seg..? Fjernlysassistent, skrur av og på fjernlys automatisk etter lysforhold og ved møte av biler i motsatt kjørefelt.. Noen her som har prøvd dette..? Høres jo fancy ut, men er det noe vits..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Juni 17, 2009 Share Skrevet Juni 17, 2009 Har ikke prøvd det selv, men sett en kommentar her om at det ikke var så fantastisk. Selv har jeg en tendens til å være skeptisk selv til slikt helt til jeg får det selv og blir vant til det. Mye unødvendig jeg ikke vil være foruten nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå