jb Skrevet Juni 15, 2009 Skrevet Juni 15, 2009 Har en ulyd fra driverk tror jeg. Hvordan sjekke nøyaktig hvor lyden kommer fra evnt hvilke deler som kan være ødelagte? Takker for svar
Yngvejos Skrevet Juni 15, 2009 Skrevet Juni 15, 2009 Utifra opplysningene du har gitt, ville jeg begynt med å sjekke lufttrykk i svinghjulet.
jb Skrevet Juni 15, 2009 Forfatter Skrevet Juni 15, 2009 Ojsann, beklager dårlig post. var ikke helt våken der nei. Er en e39 523i 1996. Kommer kun ved lave hastigheter og kun mellom 1800-2100 rpm. høres ut som en slags rassle lyd. å man kan kjenne at det rister i bilen.
|Ole| Skrevet Juni 15, 2009 Skrevet Juni 15, 2009 hmm... sjekk alt av oppheng til girkasse, mellom aksligng og bakaksling du... ellers så kan turtallet minne om rådebank men siden du skriver att det er i driv så er vel ikkje det aktuelt
jb Skrevet Juni 15, 2009 Forfatter Skrevet Juni 15, 2009 Er automat gir. Men vet at den er i 1 og 2 gir. Kan være i de andre også men kan være jeg ikke hører det pga høy hastighet.
CrZyWiz Skrevet Juni 15, 2009 Skrevet Juni 15, 2009 Har hørt om tilfeller der konverteren har gitt slike symptomer. Ta bilen med til ett verksted, gjerne RATS eller lignende som er experter på girkasser.
Aroid Skrevet Juni 15, 2009 Skrevet Juni 15, 2009 Vært borte det selv. Slå på tenningen 2hakket uten å startmotoren. hold gassen helt inne i 10-12sek og slipp den. start bilen. kjør deg en tur. vist ikke så må du få deg ny program varer til gearkassen, får du til din lokale bmw verksted. Kan også var konverteren som er kast i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå