xilim Skrevet Juni 17, 2009 Skrevet Juni 17, 2009 Hei! Har en 318i Touring M-tech 96mod. Lurer på om det er mulig å få mer effekt ut av den stakkars 1,8i 115hk motoren som står i? På forhånd takk for alle svar!
hagenisse Skrevet Juni 17, 2009 Skrevet Juni 17, 2009 Ikke på noen billig, lovlig og holdbar måte. Kjøp en annen bil.
Lars89 Skrevet Juni 17, 2009 Skrevet Juni 17, 2009 Fullt mulig å få mer effekt. Men er det verdt det? NEI!
Superbeetle Skrevet Juni 17, 2009 Skrevet Juni 17, 2009 Fullt mulig å få mer effekt. Men er det verdt det? NEI! Er jo verdt det... du får jo mer effekt Men ja, poenget er vel at det ikke har noe for seg å "trimme" en 318i med mindre du har seriøse planer om et slags turbobygg og syntes det ville være gøy å gjøre dette på en slik motor..
Lars89 Skrevet Juni 17, 2009 Skrevet Juni 17, 2009 bytt til 325 motor osv Blir feil det også. Får det ikke godkjent og bilen stiger ikke så veldig mye i verdi. Å bytte bil nesten alltid den beste, enkleste og billigste løsningen
Jan Tore Skrevet Juni 17, 2009 Skrevet Juni 17, 2009 bytt til 325 motor osv Blir feil det også. Får det ikke godkjent og bilen stiger ikke så veldig mye i verdi. Å bytte bil nesten alltid den beste, enkleste og billigste løsningen En får vel godkjent det om en skifter komplett for- og bakstilling?
Simon S Arvesen Skrevet Juni 17, 2009 Skrevet Juni 17, 2009 Det enkleste er å bytte eksos og sette på et annet filter. Da høres d ut som den går bedre. Hadde ikke giddet å balle noe mer med en 318i. Er ikke det bra nok så kjøp en annen bil.
Lars89 Skrevet Juni 17, 2009 Skrevet Juni 17, 2009 bytt til 325 motor osv Blir feil det også. Får det ikke godkjent og bilen stiger ikke så veldig mye i verdi. Å bytte bil nesten alltid den beste, enkleste og billigste løsningen En får vel godkjent det om en skifter komplett for- og bakstilling? Får problem med aksellast foran. Uansettt ikke verdt det
Ullsokk Skrevet Juni 17, 2009 Skrevet Juni 17, 2009 Har ikke touring likt understell som 2,5 ? Bytt til 2,5 og godkjenn. Billigste og beste løsninga kontra trimme motoren din.
Hauso Skrevet Juni 17, 2009 Skrevet Juni 17, 2009 Fullt mulig å få mer effekt. Men er det verdt det? NEI! Er jo verdt det... du får jo mer effekt Det er ikke verdt pengene det koster, feks for kambytte, porting, planing, osv, med tanke på hvor lite effekt man får i forhold til hva det koster.. Det han mente:P Kjøp deg en annen bil hvis den går for dårlig for deg:)
xilim Skrevet Juni 17, 2009 Forfatter Skrevet Juni 17, 2009 Var dette jeg selv tenkte... Vurdere om jeg skal bytte motor... Men hva må jeg da bytte av andre deler? Er jo original M-tech... Så mye på bilen er jo M3 allerede...
babjorn Skrevet Juni 17, 2009 Skrevet Juni 17, 2009 Er nok ikke M3 deler på bilen din...Hvis du går inn på GS så kan du samenligne dele nummer fra din til M3 så ser du hva som er likt
///Mysild Skrevet Juni 17, 2009 Skrevet Juni 17, 2009 Var dette jeg selv tenkte... Vurdere om jeg skal bytte motor... Men hva må jeg da bytte av andre deler? Er jo original M-tech... Så mye på bilen er jo M3 allerede... fordi om bilen din ser ut som e m3, betyr ikke at den er m3... btw, har svart deg i den ANDRE tråden om bilombygging du har... men sett deg inn i reglene på forumet, før du poster som en gal...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå