Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hehe, å jeg må ut med 10 000 dollar pluss moms for ESS sitt kit til M5'n... :P

Og har du råd til M5 så har du råd til det og :P

• Svar 95
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

beklager å skuffe dere, men jeg er ikke noe Purk. Om jeg hadde vært det hadde det vært for at jeg kunne kjørt fort lovligt

;-) Tror heller ikke at jeg hadde kommet inn på noe politiskole heller.....

Skrevet

Bestilt/fått kompressorkittet nå Aroth?

Frister veldig med et kit til 328en gitt, får se til neste sommers :)

Skrevet
Hehe, å jeg må ut med 10 000 dollar pluss moms for ESS sitt kit til M5'n, pluss må man oppgradere clutchen (som jeg alerede har gjort) til 2600 dollar (pluss moms).

Huff nei, hvorfor er jeg ikke en kar som kan være fornøyd med en A - B bil.

uff, hørtes altfor morro ut... lyst på det selv jeg...

men nå skal jeg bruke penger på prosjektet mitt.. e30 v8 =D

Skrevet

Dette blir sprekt, dobbeltbetydning :wink:

Har lyst på et kit selv gitt.. hmm, noe å tenke på kanskje..

Om du ikke skulle bli fornøyd, så er det bare å sende østover, jeg tar imot med åpne armer hehe

Skrevet

Heia folkens...nå har det vært veldig mye som skulle gjøres med bilen så den ble jobbet på fredag,lørdag og søndag....fikk den igjen i går men ble levert inn igjen i dag for å montere siste "stuffet" siste som gjennstår nå er karbon splittere ,pedal sett m fothviler i karbon og 4 potters efekt anlegg,samt ny bensin pumpe,sport luftfilter ,bilen skal også valses på 2 skjermer i morgen..... og JA bilen går GODT.. :D happy me...jeg reiser på ferie på frdag men skal ta bilder og ligge ut når bilen er 100% ferdig...tidligere skrev jeg jo at det ble svart og estoril blått..men har kjøpt en god del ekte karbon både utvendig og innvendig.. det ble helt syykt pent :)

Skrevet
jeg skal faktisk godkjenne bilen..

Ironi? Sarkasme? Uvitenhet?

Eller er jeg helt på bærtur, trodde det var umilig å få godkjent BMW med kompressor. Jeg føler hvertfall at jeg har undersøkt den muligheten ganske nøye.

Skrevet

er ikke noe problem det..har snakket med biltilsynet,toll og veivesenet.. det er jo litt prosjekt men må skaffe papirer og søke..er bare 2 år til den er 10 år gammel også.. så får avgifts fradrag på div..

Skrevet
jeg skal faktisk godkjenne bilen..

Ironi? Sarkasme? Uvitenhet?

Eller er jeg helt på bærtur, trodde det var umilig å få godkjent BMW med kompressor. Jeg føler hvertfall at jeg har undersøkt den muligheten ganske nøye.

jeg kjenner noen som har fått godkjent e46 med kompressor ,bmw norge vil ikke godkjenne noe som ikke er originalt bmw (de gjorde det før) da hadde man bare trengt papir fra dem om at alt stemmer med hk..bremset bilen osv.. men nå må jeg litt rundt med den og det blir kalt søknad ommbygging av bil..vi får se...så skal jeg oppdatere underveis.. kan hende det ikke går..kan hende det går,,
Skrevet

Veldig spennende.

Har aldrig hørt om noen med godkjent kompressor på bmw. Men det sier bare noe om hvor "dyp" research'en min har vært :)

ESS opplyste også om at dette ikke går ann.

Du må love å holde meg (oss) oppdatert ang. hvordan dette går og prossesen rundt det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...