Z_AGo Skrevet Juni 17, 2009 Share Skrevet Juni 17, 2009 Jeg lurer egentlig utrolig mye på hvordan det ser ut i bagasjerommet til andre bmw brukere som har lagt opp et annlegg i bilen sin. Så oppfordrer egentlig brukere til å legge ut bilder av sitt bagasjerom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Juli 27, 2009 Share Skrevet Juli 27, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opticus Skrevet Juli 28, 2009 Share Skrevet Juli 28, 2009 Ser kanskje ikke all verden ut, men det kostet faktisk endel tusen og for de uten røntgensyn eller andre ukjente evner så er anlegget skjult og det høres imponerende bra ut til å nesten ikke synes bortsett fra i dørene der det trente øye kan se at det har skjedd noe med høyttalerne. Jeg forsto at dette var slike svære anlegg som skulle legges ut, men tenkte komme med mitt bidrag selv om det nok er noe malplassert i denne tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-2r Skrevet Juli 28, 2009 Share Skrevet Juli 28, 2009 Har ganske skjult og lite anlegg selv, men rimelig fornøyd med både volum og trykk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet August 3, 2009 Share Skrevet August 3, 2009 kassen bygget broren min til sin E30 cab. den ble gygget og tilpasset til å passe akkurat i bilen. kassen hadde 3 stk 10" DLS bassere og en cadence Z7000 forsterker. sto der en stund før bilen ble solgt og anlegget gikk i nye bilen hans. en big dooley. den bilen ble også solgt. og han satt anlegget i mammas astra stw mens ho var på ferie. noe sur mor da ferien var over og ho kom hjem til en bass fyllt bil. bror hadde fått samboer og barn var på vei. samboer likte ikkeanlegg og bråk. så lillebror (meg) ville kjøpe alt. men bror ville ikke selge. jeg kom hjem fra ferie og fant min astra GSI full av bass etter ferien ble ikke så sur som da mor fant sin bil etter en tidligere ferie ledningene lå litt dumt siden forsterkeren var bygget ned i gulv på E30`n. men det virket. bror forlangte 6 000.- grei pris syns jeg med tnke på hva han ga for det. ene basseren begynte å bli dårlig. så forrandringer måtte til. kassen fikk utvidet hullene sine til å passe 3 stk 12" bassere.og 3 stk cadence wild beast ble satt inn. pga "cab kanten" på kassa så fikk vi de ikke inn kassa. så de ble montert utover istede. etter innbrudd i bilen på gøteborgs tur var forsterker borte og ny måtte kjøpes. ble da en cadence ZRS 8000. E38 ble kjøpt. og kassen skulle flyttes fra astra til 7er. men tror du ikke kassa var for stor :S passet i en E30 cab. passet i en liten 2 dørs astra. men store 7er`n var for trang. var hjulbuene som var for smale. så fikk ikke kassen inn skikkelig. denne uken er planen å bygge ny kasse tillpasset 7er`n og den skal være "usynlig" så har en kasse spesiel laget til E30 cab til salgs med 3 stk 12" hull. kassen er bygget i 19mm MDF plate. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitr0 Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 Alegget i min E46 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 Mitt sitt. Har faktisk bare disse to bildene av bagasjen etter jeg ble ferdig. Ikke det lureste å ta bilde midt i solsteika... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miata Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 Bilde e vel litt gammelt.. http://www.mamut.net/dynabel/lotus-1-n-800-web.jpg PS: ikke min bil, jeg har oem anlegg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rostad Skrevet August 13, 2009 Share Skrevet August 13, 2009 Kassen skal trekkes opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet August 14, 2009 Share Skrevet August 14, 2009 Forsterkeren er nå monntert på kassa slik at jeg får plass til bagasje også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet August 14, 2009 Share Skrevet August 14, 2009 Her er bak i min E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet August 14, 2009 Share Skrevet August 14, 2009 Her er bak i min E39 Det kjekkesten anlegget jeg har sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet August 14, 2009 Share Skrevet August 14, 2009 takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet August 14, 2009 Share Skrevet August 14, 2009 Går det ann å flytte kassene også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå