Gå til innhold

Post bilder av DIN E39 HER !!


 Share

Anbefalte innlegg

noen litt sløve bilder av min 540... jeg er ikke så stor på å ta bilder :) ..

temmelig standard bortsett fra sommerfelger og senking, Hella facelift foran.

Videre ønskeliste er vel egentlig Hella facelift bak og full M-look og eisenmann :mrgreen: ..tiden vil vise om det kommer.

c7k2gu6zogoh06bus3dh_thumb.jpg 5o5n8wbxk3xfcscfsy0i_thumb.jpg

6h16l23miudkmhv9ym6b_thumb.jpg kqfsnwof7bqwz8nmvw38_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallo! Takk for det.

Vet ikke hvor mye den er senket, det var gjort når jeg kjøpte den. Står bare avstand hjulnav-hjulbue i vognkort.

Men det er AP (http://www.ap-sportfahrwerke.com), og den er tilstrekkelig lav++...for å si det slik.

Tror kanskje det er et 40/20 kit, men vet som sagt ikke.

På sommerbildene står den forresten med 9*19 ET20 med 265/30 (alle fire hjul).

På vinterbildet er det 8*17 ET20 med 225/45 (alle fire hjul).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt på sommerdekkene i dag etter at posten var så treg med de nye dekka! Elendige bilder, beklager... Men hva syns dere egentlig om svarte felger? Passet det? Og den er egentlig litt lavere, nettopp tatt ned jekken på bildene...

1fur5e3isk8anyp21duh.jpg

v96aep86zh08pabeige6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er min nåværende bil, en 99modell 530diesel. Justerbart supersport understell, og 19" billigfelger fra GS. Om jeg ikke selger bilen, blir det 20" breyton.

005-1.jpg

006-1.jpg

007-1.jpg

008-1.jpg

009-2.jpg

@donjouan.

Ring til BMW eller GS og kjøp der. Orginal M-tech fanger.

Denne liker jeg! Skulle bare hatt org faceliftlyktene.. er vel det eneste å sette fingeren på :) Ellers helt nydelig og ser meget pen ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bygge over på Norsk bil?? Chassisbytte mener du?

Vil ikke anbefale det , bilen har ikke samme verdi med ett " Norsk " chassisnummer

Jeg hadde ivertfall ikke kjøpt en klassiker med chassisbytte og rotete historie.

Det er tross alt en M bil , og den ser strøken ut :-)

Ja, eg e jo heilt enig, eg skulle gjerne helst hatt bilen original eg, men samtidi e eg overhodet ikkje interessert i å sponse staten med 400 000,- :shock:

Så derfor blir det uoriginal bil på meg, men det gjør meg ikkje so mykje, så lenge det blir skikkeli arbeid fra første time :) Var dessuten vanskeli å finne tilsvarande M5 med tilsvarande utstyr, utsende, stand og km stand i Norge, dermed blei det Tyskland :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

beklager dårlig kamerabildetypeskraltjustertfargeipaintbilde.. men, syns den er verdt å vise folket.

19" Gs infinity 8.5(235-30) + 9,5(263-30). subber med folk baki, ellers nice!

sitter ett supersport understell med 50 mm senk. kjem ikke helt frem på bildet, men er "m-tecnish" styling rundt hele med bagasjeromslist.

u7oqd6b1aokgzoi92k9s.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...