Gå til innhold

Post bilder av DIN E39 HER !!

Share

Anbefalte innlegg

Takk takk! Er meget pen den touringen din og! ;) Skulle hatt luft inntakene i grilen din! ;) 10mm spacere er inn handla, og det blir litt kranglete med skjermen ja, men bare å heve bilen en centimeter og to da ;) Litt svinn må en rekne med! :D

Hvis du mente touringen min, så er det et laaangtidsprosjekt, da lommeboka alltid er skranten, merkelig det der, penge forsvinner liksom før man rekker å verdsette dem :P Men forandringer blir det!

Blir dritbra med space, og som du sier, man må regne med litt svinn :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Flott touring! Gjorde seg med sort tak på en ellers litt kjedelig farge. Hva slags felger?

Takk :D langt mellom dem som synes de men jeg liker d;) felgene er ruff racing smidde felger amrikansk,, kjekke jul igrunnen ha ikke sett noen like enda;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice Jakob! Hvor i svarte kjøper dere de "båt-kopp-holderne"? Jeg har leitet meg grønn i Bergen, men finner ingenting.. Bilen var feit med svart tak!

Har ikke brukt båtkopper jeg;) mine er alu bassporter som jeg fikk bestilt på mekonomen faktisk;) liker di litt bedre og har lakkert dem mørkere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice Jakob! Hvor i svarte kjøper dere de "båt-kopp-holderne"? Jeg har leitet meg grønn i Bergen, men finner ingenting.. Bilen var feit med svart tak!

Har ikke brukt båtkopper jeg;) mine er alu bassporter som jeg fikk bestilt på mekonomen faktisk;) liker di litt bedre og har lakkert dem mørkere:)

Haha nice! Merker at fantasien er på topp her :P Er du lakkerer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe nei er nokk ikke d men lakker litt småtteri på fritia til meg selv;) har en venn som lakker bilene ti meg:) fantasi må man ha vist ikke blir jo alle like:) jobber som takstmann på hus.. Men gjikk bil linja i min tid faktisk.. Men d ble som hobby:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...