lasseln Skrevet Juli 17, 2011 Share Skrevet Juli 17, 2011 Takk takk! Er meget pen den touringen din og! Skulle hatt luft inntakene i grilen din! 10mm spacere er inn handla, og det blir litt kranglete med skjermen ja, men bare å heve bilen en centimeter og to da Litt svinn må en rekne med! Hvis du mente touringen min, så er det et laaangtidsprosjekt, da lommeboka alltid er skranten, merkelig det der, penge forsvinner liksom før man rekker å verdsette dem Men forandringer blir det! Blir dritbra med space, og som du sier, man må regne med litt svinn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
9ls Skrevet Juli 25, 2011 Share Skrevet Juli 25, 2011 Drar opp denne igjen jeg med noen bilder av min 523i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet August 6, 2011 Share Skrevet August 6, 2011 Hadde en biltur innenlands denna uka Atlanterhavsveien Random plass i Nordfjord Lærdalstunnellen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet August 8, 2011 Share Skrevet August 8, 2011 mi turing etter litt opstrekking;) har også bestilt toning av ruter rundt om... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet August 8, 2011 Share Skrevet August 8, 2011 Flott touring! Gjorde seg med sort tak på en ellers litt kjedelig farge. Hva slags felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet August 8, 2011 Share Skrevet August 8, 2011 Flott touring! Gjorde seg med sort tak på en ellers litt kjedelig farge. Hva slags felger? Takk langt mellom dem som synes de men jeg liker d;) felgene er ruff racing smidde felger amrikansk,, kjekke jul igrunnen ha ikke sett noen like enda;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet August 8, 2011 Share Skrevet August 8, 2011 Jeg liker vanligvis ikke slikt, men på denne syntes jeg det var småtøft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet August 8, 2011 Share Skrevet August 8, 2011 Før: Nå: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qvistha Skrevet August 8, 2011 Share Skrevet August 8, 2011 Hei hei. kjøpte meg min første bil idag Måtte bli BMW og E39 da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet August 8, 2011 Share Skrevet August 8, 2011 Hei hei. kjøpte meg min første bil idag Måtte bli BMW og E39 da Gratulerer så mye! Ser ut som et veldig bra utgangspunkt! Velkommen til en veldig pen E39 klubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet August 12, 2011 Share Skrevet August 12, 2011 Dvar bilen endelig hentet fra toning av ruter og couta frontrute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet August 13, 2011 Share Skrevet August 13, 2011 Nice Jakob! Hvor i svarte kjøper dere de "båt-kopp-holderne"? Jeg har leitet meg grønn i Bergen, men finner ingenting.. Bilen var feit med svart tak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet August 13, 2011 Share Skrevet August 13, 2011 Nice Jakob! Hvor i svarte kjøper dere de "båt-kopp-holderne"? Jeg har leitet meg grønn i Bergen, men finner ingenting.. Bilen var feit med svart tak! Har ikke brukt båtkopper jeg;) mine er alu bassporter som jeg fikk bestilt på mekonomen faktisk;) liker di litt bedre og har lakkert dem mørkere:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet August 13, 2011 Share Skrevet August 13, 2011 Nice Jakob! Hvor i svarte kjøper dere de "båt-kopp-holderne"? Jeg har leitet meg grønn i Bergen, men finner ingenting.. Bilen var feit med svart tak! Har ikke brukt båtkopper jeg;) mine er alu bassporter som jeg fikk bestilt på mekonomen faktisk;) liker di litt bedre og har lakkert dem mørkere:) Haha nice! Merker at fantasien er på topp her Er du lakkerer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet August 13, 2011 Share Skrevet August 13, 2011 Hehe nei er nokk ikke d men lakker litt småtteri på fritia til meg selv;) har en venn som lakker bilene ti meg:) fantasi må man ha vist ikke blir jo alle like:) jobber som takstmann på hus.. Men gjikk bil linja i min tid faktisk.. Men d ble som hobby:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå