rindegut Skrevet September 19, 2012 Share Skrevet September 19, 2012 Her er et bilde av min 2000 mod 523IA E39 senka med justerbart spax rsx senkesett, bilen har full M-Tech styling, komplett Schmiedmann effektanlegg, originale facelift lykter osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet September 19, 2012 Share Skrevet September 19, 2012 Felgene er originale 3-delte OZ Racing superleggera III Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dontzi Skrevet September 23, 2012 Share Skrevet September 23, 2012 Måtte ta nåkken bilde når de va so fint ute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet September 23, 2012 Share Skrevet September 23, 2012 Her er et bilde av min 2000 mod 523IA E39 senka med justerbart spax rsx senkesett, bilen har full M-Tech styling, komplett Schmiedmann effektanlegg, originale facelift lykter osv.[ Bilde ] Nydelig! Hvilken farge er dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet September 23, 2012 Share Skrevet September 23, 2012 Clean and shiny før den ble lagt ut for salg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nagin Skrevet September 24, 2012 Share Skrevet September 24, 2012 elendi bilde da men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet September 24, 2012 Share Skrevet September 24, 2012 Her er et bilde av min 2000 mod 523IA E39 senka med justerbart spax rsx senkesett, bilen har full M-Tech styling, komplett Schmiedmann effektanlegg, originale facelift lykter osv.[ Bilde ] Nydelig! Hvilken farge er dette? Fargen heter cosmos schwarz metallic er en veldig fin svart farge men min er litt slitt i klarlakken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 24, 2012 Share Skrevet September 24, 2012 Clean and shiny før den ble lagt ut for salg! [ Bilde ] [ Bilde ] Shit nå savner jeg sedanen min! får flashback av us-blink! det kledde bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrX Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 lenge si eg he tatt noen nye bilde regner jo stort sett dagligt så beemerten står greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 Fra i sommer. På ei fergekai ved Molde Ferielasta for 3 personer + bikkje. Kjekt med nivåregulering Teit at det ikke er doble ruter bak men, få prøve å finne film som matcher speileffekten i dørene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Her er noen bilder av min helt orginale E39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Det der er vel det "kjipeste" kjøretøyet du har i bilparken din for tiden chris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Det der er vel det "kjipeste" kjøretøyet du har i bilparken din for tiden chris? Nice sleng med M5 rumpa i helgen og den nye bilen din var flott! ..520en er nok ikke like gøyal, men den funker bra som bruksbil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå