Frode D Skrevet Juni 18, 2009 Share Skrevet Juni 18, 2009 Skal hente meg en Blaupunkt forsterker imorgen og har derfor begynt å kikke litt etter den andre forsterkeren baki bagasjerommet, som den skal kobles inn på. Men problemet er at jeg får ikke bort bekledningen inni på venstre side. Dvs. den proppen som holder festet til varseltrekanten får jeg ikke av. Hva er trikset for å få den av? (samme gjelder egentlig de to proppene som er i den sorte boksen som trekanten står oppi, knakk den ene der men får ikke resten ut). Har prøvd alt utenom å slite den rett ut, men det er vel kanskje det som må til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Juni 18, 2009 Share Skrevet Juni 18, 2009 proppen er todelt,er liksom en "kile" som står i midten,er bare å lirke den ut med en kniv eller noe.noen av de sitter som faen,men er slik det gjøres Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Juni 18, 2009 Share Skrevet Juni 18, 2009 Betydelig enklere hvis du bare trykker proppen i midten inn i stedet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2009 Problemet er at det ikke er den typer plugger med en kile i midten. Hadde det bare vært å trykke inn kilen i midten, hadde det vert litt pinlig å lagt ut en tråd om det Her ser man rett inn på proppen, og det er ingenting i midten. Får heller ikke til å vippe den rett ut(?) Og her er den proppen som er oppe på bekledningen, med kile i midten. Hvorfor kunne ikke alt vert likt... Help, anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Howrd Skrevet Juni 18, 2009 Share Skrevet Juni 18, 2009 Mener sterkt at dette også er typen med kile i midten.. tror jeg.. monterte coilovers på hele bilen, og da var jeg ut med de der.. om ikke så river du den ut, og kjøper ny klips ta et flatskrujern å kil det i den i midta der, og hent den ut, da skal det være å ta den rett ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2009 Gikk ikke an å ta et skrujern bak og ta det av så drog det ut med makt. Knakk klipsen så får bare kjøpe en ny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Howrd Skrevet Juni 18, 2009 Share Skrevet Juni 18, 2009 hehe koster ikke mye de der skal også gå an å få sendt de i brevform, med liten fraktpris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2009 Nei, koster 10kr.. Men fant ut at det var samme størrelse på den som var kile i midten på, så da kjøper jeg heller det, sånn at det går an å komme bak der igjen uten å ødelegge.. Gleder meg til å montere forsterker imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå