Gå til innhold

Post bilder av DIN E30M3 her :)

SSM
 Share

Anbefalte innlegg

Ingen tvil om at du har en fin og en utrolig tøff M3 der...! Men sorte felger på den bilen syns jeg var fyyyyy! Felgene blir borte på bilen...og de drar liksom ned helhets-bilde av bilen. men dette er min mening..

Enig med deg på en måte, finere med noen med noe blankt på, men tøffere med sorte.... hehe men det er banehjula med gateslicks... har ikke fått restaurert bbs rc hjula ennå... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 238
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ingen tvil om at du har en fin og en utrolig tøff M3 der...! Men sorte felger på den bilen syns jeg var fyyyyy! Felgene blir borte på bilen...og de drar liksom ned helhets-bilde av bilen. men dette er min mening..

Enig med deg på en måte, finere med noen med noe blankt på, men tøffere med sorte.... hehe men det er banehjula med gateslicks... har ikke fått restaurert bbs rc hjula ennå... hehe

Har nå sett på tråden om bilen din, og bbs rc blir snasent :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mye fine biler her nå:) hvordan felger har du øystein? likte de skikkelig godt, kan ikke si at jeg sett de før! ingenting som slår en strøken M3 ass:D

Takk skal du ha :D

Felgene heter Mille Miglia 1000+, fine felger men innpresset er litt feil, så det subber litt av og til! Vertfall på disse møkkaveiene jeg ferdes på :x Er på jakt etter nye felger, men disse blir nok ikke solgt uansett, greit å kunne bytte sko inni mellom 8)

Edit: Med mindre du vil bytte med meg da :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er innpresset på de a? bredde? likte de veldig godt men liker mine enda bedre så blir nok ikke noe bytte:) lyst på flere par sko jeg å:)

Hehe.. ja BBS står høyt på lista mi også, selv om det begynner å bli mangen E30 M3er med BBS RS, så er det alikevell noe av det grommeste du kan sko de med :D

Husker ikke innpresset faktisk! Men det er feil både foran og bak! Går fint å bruke de, men du må være litt obs på det. Angående bredden så er det 8.5 foran og 10 bak! (215/245)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...