Stian_B Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 Ingen tvil om at du har en fin og en utrolig tøff M3 der...! Men sorte felger på den bilen syns jeg var fyyyyy! Felgene blir borte på bilen...og de drar liksom ned helhets-bilde av bilen. men dette er min mening.. Enig med deg på en måte, finere med noen med noe blankt på, men tøffere med sorte.... hehe men det er banehjula med gateslicks... har ikke fått restaurert bbs rc hjula ennå... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 Ingen tvil om at du har en fin og en utrolig tøff M3 der...! Men sorte felger på den bilen syns jeg var fyyyyy! Felgene blir borte på bilen...og de drar liksom ned helhets-bilde av bilen. men dette er min mening.. Enig med deg på en måte, finere med noen med noe blankt på, men tøffere med sorte.... hehe men det er banehjula med gateslicks... har ikke fått restaurert bbs rc hjula ennå... hehe Har nå sett på tråden om bilen din, og bbs rc blir snasent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 Takker... må bare få somlet meg til å fikse de... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Juli 26, 2009 Share Skrevet Juli 26, 2009 noen bilder av min m3 i dag: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet Juli 26, 2009 Share Skrevet Juli 26, 2009 noen bilder av min m3 i dag:Blei utrolig bra, vanvittig flott bil det der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Juli 26, 2009 Share Skrevet Juli 26, 2009 Veldig fin M3, men liker ikke dekalene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 Her er gullet mitt Har byttet til startech baklykter og venter på en orginal vinge med flapp! Kommer seg sakte men sikkert (ja, jeg vet eksosen er skeiv enda ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 Her komme rnoen bilder av min. Mye flotte bilder i denne tråden gitt, mye lekkert i vårt land Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje-Berg Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 Strøøøøken E30 du har Stramvaier!!! ME LIKE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 Takker så mye for det T-B. Men er forsatt litt som må til for å få den slik jeg vil ha den hhee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 Skikkelig pen den M3'en din ja, Stramvaier. Men seriøst, skaff deg Startec lykter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonasdavidsen Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 mye fine biler her nå hvordan felger har du øystein? likte de skikkelig godt, kan ikke si at jeg sett de før! ingenting som slår en strøken M3 ass:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 mye fine biler her nå hvordan felger har du øystein? likte de skikkelig godt, kan ikke si at jeg sett de før! ingenting som slår en strøken M3 ass:D Takk skal du ha Felgene heter Mille Miglia 1000+, fine felger men innpresset er litt feil, så det subber litt av og til! Vertfall på disse møkkaveiene jeg ferdes på Er på jakt etter nye felger, men disse blir nok ikke solgt uansett, greit å kunne bytte sko inni mellom Edit: Med mindre du vil bytte med meg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonasdavidsen Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 hva er innpresset på de a? bredde? likte de veldig godt men liker mine enda bedre så blir nok ikke noe bytte:) lyst på flere par sko jeg å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 hva er innpresset på de a? bredde? likte de veldig godt men liker mine enda bedre så blir nok ikke noe bytte:) lyst på flere par sko jeg å Hehe.. ja BBS står høyt på lista mi også, selv om det begynner å bli mangen E30 M3er med BBS RS, så er det alikevell noe av det grommeste du kan sko de med Husker ikke innpresset faktisk! Men det er feil både foran og bak! Går fint å bruke de, men du må være litt obs på det. Angående bredden så er det 8.5 foran og 10 bak! (215/245) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå