Gå til innhold

Post bilder av DIN E30M3 her :)

SSM
 Share

Anbefalte innlegg

Nyyydelig bil Patricko! Kjøpt felger av Felgen-Garage du?

Hvor mye hk havna du på til slutt, kom aldrig opp noe tall som jeg fikk med meg.

Takk du. Ja kjøpte felgene av Claus/felgen garage. Motoren er for tiden i Sverige hos Halvarsson Racing ferdig maskinert nå venter bare på stempel og ringer så skal jeg hente den :) Tror ikke det finnes mange s14 av dette kaliberet.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 238
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lyktelistene er fjernet, nyrene forblir nåkk sorte har de blanke liggende å har prøvd de i ettertid men syns det er de sorte som passer best. Bytte skiltplate? Hvorfor det? Er jo org. ifra bmw motorsport munchen.

Flott!

Huh? Jøss..hvis det er org. så er du vel litt unnskyldt ;) Det gjør at skiltplatene blir litt stilige likevel, selv om svarte er litt finere. Nok om det.

Blir spennende å høre hva du ender opp med hva gjelder motoren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bremse svinghjuls hk på rullende landevei er jo som å skyte i blindet...!

Det var da noe så vanvittig med drivverkstap du skulle ha da! Jeg bremsa Volvo turbo motoren min i Polly sin motor bremsebenk til 238.4hk, og på rulla hadde jeg 212hk på hjula! Det var med Autronic SM4 sprut m.m!

Men når me bremsa bilen din hos toy parts, blei jo den bremsa på 4. gir. Har ikke 1/1 utveksling på girkassen før 5. gir?!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bremse svinghjuls hk på rullende landevei er jo som å skyte i blindet...!

Det var da noe så vanvittig med drivverkstap du skulle ha da! Jeg bremsa Volvo turbo motoren min i Polly sin motor bremsebenk til 238.4hk, og på rulla hadde jeg 212hk på hjula! Det var med Autronic SM4 sprut m.m!

Men når me bremsa bilen din hos toy parts, blei jo den bremsa på 4. gir. Har ikke 1/1 utveksling på girkassen før 5. gir?!!

Me faktsik, når jeg mener du! Ja, 1:1 på 5, men utslaget er så lite at det på Erik sin Supra gjorde det utslag på 8-10hk mener jeg han sa. Og den var det vel 6-7-8-900hk i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me faktsik, når jeg mener du! Ja, 1:1 på 5, men utslaget er så lite at det på Erik sin Supra gjorde det utslag på 8-10hk mener jeg han sa. Og den var det vel 6-7-8-900hk i.

Eg var nok med ja :D Er nok eindel forskjeller ute å går i benker osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...