patricko Skrevet September 23, 2009 Share Skrevet September 23, 2009 Nyyydelig bil Patricko! Kjøpt felger av Felgen-Garage du?Hvor mye hk havna du på til slutt, kom aldrig opp noe tall som jeg fikk med meg. Takk du. Ja kjøpte felgene av Claus/felgen garage. Motoren er for tiden i Sverige hos Halvarsson Racing ferdig maskinert nå venter bare på stempel og ringer så skal jeg hente den Tror ikke det finnes mange s14 av dette kaliberet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet September 23, 2009 Share Skrevet September 23, 2009 heftig m3en din patricko!! den var sykt fin, perfekt i mine øyne! ser du skriver noe om at motoren er i sverige. holder du på og sugetrimme s14 motoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patricko Skrevet September 23, 2009 Share Skrevet September 23, 2009 heftig m3en din patricko!! den var sykt fin, perfekt i mine øyne! ser du skriver noe om at motoren er i sverige. holder du på og sugetrimme s14 motoren? Ja den blir virkelig sugetrimmet! Kommer med spec. på motor etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet September 23, 2009 Share Skrevet September 23, 2009 og. tøft! bygger selv sugetrimma s38 for tiden jeg og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 23, 2009 Share Skrevet September 23, 2009 Lyktelistene er fjernet, nyrene forblir nåkk sorte har de blanke liggende å har prøvd de i ettertid men syns det er de sorte som passer best. Bytte skiltplate? Hvorfor det? Er jo org. ifra bmw motorsport munchen. Flott! Huh? Jøss..hvis det er org. så er du vel litt unnskyldt Det gjør at skiltplatene blir litt stilige likevel, selv om svarte er litt finere. Nok om det. Blir spennende å høre hva du ender opp med hva gjelder motoren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bbmw Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 Bremse svinghjuls hk på rullende landevei er jo som å skyte i blindet...!Det var da noe så vanvittig med drivverkstap du skulle ha da! Jeg bremsa Volvo turbo motoren min i Polly sin motor bremsebenk til 238.4hk, og på rulla hadde jeg 212hk på hjula! Det var med Autronic SM4 sprut m.m! Men når me bremsa bilen din hos toy parts, blei jo den bremsa på 4. gir. Har ikke 1/1 utveksling på girkassen før 5. gir?!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet September 24, 2009 Forfatter Share Skrevet September 24, 2009 Bremse svinghjuls hk på rullende landevei er jo som å skyte i blindet...!Det var da noe så vanvittig med drivverkstap du skulle ha da! Jeg bremsa Volvo turbo motoren min i Polly sin motor bremsebenk til 238.4hk, og på rulla hadde jeg 212hk på hjula! Det var med Autronic SM4 sprut m.m! Men når me bremsa bilen din hos toy parts, blei jo den bremsa på 4. gir. Har ikke 1/1 utveksling på girkassen før 5. gir?!! Me faktsik, når jeg mener du! Ja, 1:1 på 5, men utslaget er så lite at det på Erik sin Supra gjorde det utslag på 8-10hk mener jeg han sa. Og den var det vel 6-7-8-900hk i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bbmw Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 Me faktsik, når jeg mener du! Ja, 1:1 på 5, men utslaget er så lite at det på Erik sin Supra gjorde det utslag på 8-10hk mener jeg han sa. Og den var det vel 6-7-8-900hk i. Eg var nok med ja Er nok eindel forskjeller ute å går i benker osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Noen som kjenner til den sorte som står på Finn.no nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Noen som kjenner til den sorte som står på Finn.no nå? Er allerede fjernet.... solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Oktober 6, 2009 Share Skrevet Oktober 6, 2009 mitt motorrom: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet Oktober 6, 2009 Share Skrevet Oktober 6, 2009 mitt motorrom: Gidder du ta mitt også En fryd for øyet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Oktober 20, 2009 Share Skrevet Oktober 20, 2009 Hei mykje fine biler ute å går her i norges land Mitt spørsmål er, kor får en kjøpt den høge flap'en i karbon ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 21, 2009 Share Skrevet Oktober 21, 2009 Mitt spørsmål er, kor får en kjøpt den høge flap'en i karbon ? Den er det kun www.s14motorsport.de som selger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Oktober 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2009 Mitt spørsmål er, kor får en kjøpt den høge flap'en i karbon ? Den er det kun www.s14motorsport.de som selger .....og e30shop.de! Hva innpress og bredde har dere på felgene deres? Jeg har 8.5x17ET13 og 10x17ET20 med 215/40-17 og 245/35-17. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå