largund Skrevet Juni 22, 2009 Share Skrevet Juni 22, 2009 Denne holder til i Tromsø. Det burde være en komitè som godkjenner styling til BMW før det gjøres tilgjengelig på markedet. Heldigvis er det svenske skilt på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rostad Skrevet Juni 22, 2009 Share Skrevet Juni 22, 2009 Ligna på ein volvo i fronten. FYSJH! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juni 22, 2009 Share Skrevet Juni 22, 2009 Jeg tør påstå at den, til tross for å være grusom, ikke fortjener tittelen verdens styggeste bmw. Det finnes mange verre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raaneren91 Skrevet Juni 22, 2009 Share Skrevet Juni 22, 2009 den der var en av de styggeste bmw/hunday jeg har sett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 22, 2009 Share Skrevet Juni 22, 2009 Hohoho! Snedig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusW Skrevet Juni 22, 2009 Share Skrevet Juni 22, 2009 Så denne stå utfor skoda leeenge.. Fy faen så stygg den er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juni 22, 2009 Share Skrevet Juni 22, 2009 Jeg tør påstå at den, til tross for å være grusom, ikke fortjener tittelen verdens styggeste bmw.Det finnes mange verre. Så enig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juni 22, 2009 Share Skrevet Juni 22, 2009 Jeg tør påstå at den, til tross for å være grusom, ikke fortjener tittelen verdens styggeste bmw.Det finnes mange verre. Enig i den. Er mye rart der ute med BMW emblem på panseret... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juni 22, 2009 Share Skrevet Juni 22, 2009 Velg ord med omhu.. Eiern kan være medlem her, eller tilfeldigvis titte innom.. Det ble vel enighet her inne om at slike tråder skulle stenges tror jeg, så er vel ikke lenge før.. Nå har vel også trådstarter fått me seg nettopp dette så da er poenget med innlegget mitt kommet frem.. Eiern liker den! Ferdig med det.. Forøvrig vil jeg gjerne se den superuberstrøkne bilen til tråstarter som alt er riktig på? (Poenget er at det er greit å ha forskjellig smak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juni 22, 2009 Share Skrevet Juni 22, 2009 Velg ord med omhu..Eiern kan være medlem her, eller tilfeldigvis titte innom.. Det ble vel enighet her inne om at slike tråder skulle stenges tror jeg, så er vel ikke lenge før.. Nå har vel også trådstarter fått me seg nettopp dette så da er poenget med innlegget mitt kommet frem.. Eiern liker den! Ferdig med det.. Forøvrig vil jeg gjerne se den superuberstrøkne bilen til tråstarter som alt er riktig på? (Poenget er at det er greit å ha forskjellig smak) Han kjører jo ikke bimmer så han har ikke mye å vise frem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
largund Skrevet Juni 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2009 Velg ord med omhu..Eiern kan være medlem her, eller tilfeldigvis titte innom.. Det ble vel enighet her inne om at slike tråder skulle stenges tror jeg, så er vel ikke lenge før.. Nå har vel også trådstarter fått me seg nettopp dette så da er poenget med innlegget mitt kommet frem.. Eiern liker den! Ferdig med det.. Forøvrig vil jeg gjerne se den superuberstrøkne bilen til tråstarter som alt er riktig på? (Poenget er at det er greit å ha forskjellig smak) Beklager, men har ikke lest gjennom forumreglene. Hadde jeg gjort det hadde jeg aldri lagt ut bildet med mine negative tanker om bilsmykket til den aktuelle eieren. Min superstrøkne bil kan du se bilder av på imprezadriver.com. Brukernavnet mitt der er identisk med her. En kompis av meg (som har BMW) bruker kalle meg for "originalpoliti". Fordi jeg til nå har til gode å se uoriginal styling til BMW som ser bedre ut enn original. Ang. min bil. Jeg er ikke noe "bilpusser". Det kommer jeg heller aldri til å bli. Bilen er for meg en bruksting som brukes til det den er bygd for. Nemlig til å kjøres. Den stakkarn som vil ha bilen min strøken får ta den kostnaden selv. Jeg får nok en gang bare beklage at jeg la ut bildet av den stakkars BMW'en. Jeg hadde nok ett svakt øyeblikk. Håper en moderator kan stenge tråden så snart som mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Juni 22, 2009 Share Skrevet Juni 22, 2009 Fytti helvette... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ess10 Skrevet Juni 22, 2009 Share Skrevet Juni 22, 2009 tror dette også er en kandidat. Neida, hadde sikkert gått bra om grillen ikke hadde vært rasert. Men den grillen så rett og slett ikke bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juni 22, 2009 Share Skrevet Juni 22, 2009 Ser trådstarter ikke kjører bmw selv..hehe..My vits i at han legger ut dritt om andre bmw,er da kansje han bare er misunnelig på de som kjører BMW??hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juni 22, 2009 Share Skrevet Juni 22, 2009 Slapp av.. Skal jo ikke flå trådstarter heller Hehe.. Klart at man må få ytre subjektive meninger, men eiern er ett menneske han/ho å.. Svir sikkert å se dritt om sin egen bil.. Og poenget jeg prøvde å få frem er at så lenge eiern liker bilen sin, så er det det samme hva vi andre mener.. Personen har ikke bedt om å få våre meninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå