316 Skrevet Juni 22, 2009 Skrevet Juni 22, 2009 Jeg hadde IKKE lyst på den slik den så ut før hvertfall, bare for å understreke det littegrann.
Ryeng1 Skrevet Juni 22, 2009 Forfatter Skrevet Juni 22, 2009 Er ikke godt å si... altså møkk, søppel og røyking innvendig MÅ jo ikke sette varige spor.Mer usikkert er det hvordan bilen er kjørt, jeg vet at det var noe fiks på girkassa pga. mye har kjøring en vinter. Så jeg vil tro det er en god investering å foreta en NAF kjøpstest jeg! Altså, kan du/dere garantere at dette er gamle bilen til overnevte? har kjøpt katta i sekken en gang før og det skjer IKKE igjen, så bare å komme med det dere har på hjertet!
316 Skrevet Juni 22, 2009 Skrevet Juni 22, 2009 Ring til biltilsynet og spør om tidliger eiere. Heter han Aksel så hadde jeg undersøkt litt mer først... Ikke noe vondt mot han men.. Hehe.
heineoen Skrevet Juni 22, 2009 Skrevet Juni 22, 2009 Gratulerer! Ser du har bra planer for bilen så blir spennede og følge med på!
Ryeng1 Skrevet Juni 22, 2009 Forfatter Skrevet Juni 22, 2009 Ring til biltilsynet og spør om tidliger eiere. Heter han Aksel så hadde jeg undersøkt litt mer først... Ikke noe vondt mot han men.. Hehe. Men hvis denne har blitt ''godt'' kjørt den tiden så vet jeg ikke helt om jeg gidder å kjøpe bilen altså.. Har ikke hentet eller betalt bilen ennå, så fint om jeg får mest mulig info iløpet av dagen da jeg evt må ringe banken imorgen angående overføring av pengene.
316 Skrevet Juni 22, 2009 Skrevet Juni 22, 2009 Hvem er det som selger den nå? Jeg hadde ringt BT i morgen tidlig, så hadde jeg forlangt NAFtest... Fortell selger at du har fått informasjon om tidligere eier, hvis han ikke går med på det så kan du gå for en annen bil...
Ryeng1 Skrevet Juni 22, 2009 Forfatter Skrevet Juni 22, 2009 Hvem er det som selger den nå? Jeg hadde ringt BT i morgen tidlig, så hadde jeg forlangt NAFtest... Fortell selger at du har fått informasjon om tidligere eier, hvis han ikke går med på det så kan du gå for en annen bil... Er en bilselger fra Gjøvik området.. Bilen skal på eu godkjenning imorgen, men bedre med NAF test kanskje?
316 Skrevet Juni 22, 2009 Skrevet Juni 22, 2009 Bruktbilselger? Huff huff... Lukter farlig kjøp her. Begge deler er nok best... Er bare å forklare selgeren hvordan situasjonen er.
-Martin- Skrevet Juni 22, 2009 Skrevet Juni 22, 2009 EU-kotroll avdekker svært lite i forhold til en kjøpstest. Dessuten, hvis det er selger som skal "ordne" EU-kontroll så kan det nok hende at ikke alle punktene blir ettefulgt like godt!
Ryeng1 Skrevet Juni 22, 2009 Forfatter Skrevet Juni 22, 2009 Bruktbilselger? Huff huff... Lukter farlig kjøp her. Begge deler er nok best... Er bare å forklare selgeren hvordan situasjonen er. takker for info karer.. kjekt å vite mest mulig før jeg evt kjøper bilen.. men om forrige eier heter aksel så er denne rimelig sliten med andre ord?
316 Skrevet Juni 22, 2009 Skrevet Juni 22, 2009 Sant... Bruktbilselgeren har i hvertfall brukt en formue på å rense interiøret for hamburgerrester og røyklukt...
-Martin- Skrevet Juni 22, 2009 Skrevet Juni 22, 2009 hehe... vil tro det. Kan ikke stille meg 100% bak påstandene om hvordan bilen har blitt kjørt, men vi kjenner jo fyren og har hørt litt om noen turer som har gått unna!
Halvor89 Skrevet Juni 22, 2009 Skrevet Juni 22, 2009 Det er gamlebilen til Ax ja. Den står på hjørnet i ringveien ved Jet/Elprice.
Ryeng1 Skrevet Juni 22, 2009 Forfatter Skrevet Juni 22, 2009 EU-kotroll avdekker svært lite i forhold til en kjøpstest.Dessuten, hvis det er selger som skal "ordne" EU-kontroll så kan det nok hende at ikke alle punktene blir ettefulgt like godt! Sant det der, skal sjekke opp med biltilsynet imorgen angående gamle eier..
316 Skrevet Juni 22, 2009 Skrevet Juni 22, 2009 Forresten så står det at bilen er sist EU-godkjent 12.10.2005 når man sjekker REGNR'ET.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå