Gå til innhold

Rust Is Not A Crime


Leadfoot
 Share

Hva synes du?  

156 stemmer

  1. 1. Hva synes du?

    • Ja takk!
      94
    • Nei takk!
      63


Anbefalte innlegg

  • Svar 97
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Synes mange av bildene så veldig photoshoppa ut. Looken var stilig den, men liker pen lakk best :) Men må vel behandle overflaten på no vis når det er rustet for å unngå gjennomrusting. Mener jeg også hørte på grunnkurs mek at rust trenger oksygen for å fortsette å ruste, slik at rusten kan stoppe opp når den blir "tett".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes mange av bildene så veldig photoshoppa ut. Looken var stilig den, men liker pen lakk best :) Men må vel behandle overflaten på no vis når det er rustet for å unngå gjennomrusting. Mener jeg også hørte på grunnkurs mek at rust trenger oksygen for å fortsette å ruste, slik at rusten kan stoppe opp når den blir "tett".

Rust med klarlakk skal bli:

7pi6cawf5p83i247qx8o.jpg

i22cc2qzlfclppwpakqd.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes mange av bildene så veldig photoshoppa ut. Looken var stilig den, men liker pen lakk best :) Men må vel behandle overflaten på no vis når det er rustet for å unngå gjennomrusting. Mener jeg også hørte på grunnkurs mek at rust trenger oksygen for å fortsette å ruste, slik at rusten kan stoppe opp når den blir "tett".

Er nok få av de bilene som har ekte rust, det meste er nok spesiallakkering :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det sånn så synes eg det er tøfft med rusta panser og beholde resten av bilens lakk original. Likte spesielt godt den femmeren. Men når hele bilen er brun syns eg det bare er stygt. Men som mange andre sier bør det være en litt eldre bil. 2009 mod rat look blir bare helt feil [-X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...