Gå til innhold

Hva synes du?  

156 stemmer

1. 1. Hva synes du?

• Ja takk!
      94
    • Nei takk!
      63

Anbefalte innlegg

• Svar 97
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Det kan være stilig med rust-look. Men det funker kun på eldre biler, synes jeg. E46 coupe med rustpanser ser helt nisse ut :lol: Ikke nyere enn E30/34 for min del.

Skrevet
Her er forresten en E30 med noe spesiell patina.

Den er muligens spesiell, men alt som har med "patina" å gjøre forsvinner når du aktivt går inn for å dekke hele bilen i rust ved hjelp av piss.

Skrevet

Det er kul stil, vurderer det selv, hadde jeg hatt merca enda hadde jeg garantert satt igang;)

Det blir feil å gjøre det på nye biler ala e46, som vist tidligere. de er alt for nye i formen til å se sjabby ut.

Skrevet

Stilig trend synes jeg også. Eldre biler er det tøft på, ikke nyere synes jeg. Mest VW og amerikanske biler som har tatt denne trenden på alvor. Var en Golf 2 i Gatebil for noen nr tilbake, han hadde pusset ned hele bilen til stålet og vasket den med kaustisk soda for å få til sin look. Ble som den første E28`n.

Skrevet

Syntes det er litt fett jeg... Hadde jeg hatt en gammel hau av en bil hadde det vært tøft å lagd rat look av den.

Skrevet

driiiiiitgrom stil... jeg liker rat-style utrolig bra... har sansen for gromme hjul og senk på gamal råtten bil.. også kjent som råne-looken:)

10/10 fra min side i hvertfall. Bil er bil.. men strøkne biler er også kult selvsagt:)

Skrevet

Jeg er bynt så vidt :wink: på bakluken......ufrivillig :roll: Heldigvis eneste plassen!passer best på amcar denne stilen..kansje egentlig bare på hot rod biler fra 1932..el noe sånt RAT ROD

Skrevet

klarer liksom ikke å bestemme meg helt om denne bilen jeg da, tøff noen ganger og litt mye andre ganger! men var nok tøffest med bare panseret! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...