matsrh Skrevet Oktober 10, 2009 Share Skrevet Oktober 10, 2009 Helt konge! Bilen er nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Joakim Skrevet Oktober 10, 2009 Share Skrevet Oktober 10, 2009 pen bil med veldig fin farge! Kunne godt ha tenkt meg den motoren din altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet Oktober 10, 2009 Share Skrevet Oktober 10, 2009 akkurat handla meg en 540i jeg også... gleder meg til å få den... dvs at jeg ikke har fått den enda.. hehhe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 18, 2009 Share Skrevet Oktober 18, 2009 Hvor mye måtte du ut med for hellakkering av bilen aloebiz? send gjerne PM og hvem som har utfør arbeidet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Oktober 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2009 Hva mener dere om bakrutesenkern? Jeg har ikke montert den ennå Skal jeg gjøre det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 Jeg syns ikke noe om bakrutespoiler.. Med unntak av noen få biler og varianter, men generelt ikke.. Invister heller pengene i LED belysning i speilene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Oktober 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2009 Hehe risky business det vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 Jeg har en forkjærlighet for ac schnitzer sine bakrutespoilere, også på E39 sedan, men jeg synes det har blitt altfor mange som har disse nå og så pen bilen din har blitt, så synes jeg du skal la den være fri for spoiler men det er min mening da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Dybdahl Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 Niiiiiiiiice E39:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Oktober 31, 2009 Share Skrevet Oktober 31, 2009 Hva ble det til angående bakrutesenkeren? Andre planer framover? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 31, 2009 Share Skrevet Oktober 31, 2009 Hehe risky business det vel Nei nei, kjør på.. Jeg har fått LEDs i mine, knalltøft.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Oktober 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2009 Bakrutesenkern er ikke montert. Skal prøvemontere vurdere men jeg heller mot å ikke montere tror jeg.. Neste post er dice iPod integrasjon som jeg har bestilt skal brukes med min iPhone 3Gs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet November 8, 2009 Share Skrevet November 8, 2009 akkurat kjøpt meg en 540 e39 selv også nå.. hvordan fiksa du pixel feila i instrumentet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet November 8, 2009 Forfatter Share Skrevet November 8, 2009 Fulgte et par guider jeg fant på nettet. Også jobber fattern med å fikse elektronikk så en god hjelpende hånd fra han også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet November 9, 2009 Forfatter Share Skrevet November 9, 2009 iPod integrasjon montert på torsdag!! Helt konge! Anbefales! Docking i askebegeret. Telefonen lades Jeg kan styre iphonen min fra knappene på rattet og får opp navn på sang i displayet under speedometeret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå