Gå til innhold

Min E39 540iA - Solgt og Høgd :(

Anbefalte innlegg

• Svar 119
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nei det er kjøpt her: http://www.bavariansoundwerks.com/produ ... t-by-DICE/

Jeg har en DSP modul som jeg kjøpte som jeg ikke trenger da jeg misforsto hva DSP var. Jeg har ikke DSP så den trenger jeg ikke! Den koster $90 US dollar! Skrik ut om noen vil ha den! (Det er tilleggsutstyr til Dice kitet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hvis du ser på videoen så bytter jeg sanger med rattet. Velger du CD1 så bytter du sanger. CD2 bytter playlists, CD3 bytter album og CD4 bytter Artist.

CD 5 velger iPod/iPhone inngang eller AUX inngang. CD6 velger du forskjellige configs på tekstingen av sangnavn osv. Kan få teksten i radiodisplyaet om du vil og forskjellige oppsett om du har Navi eller ikke osv.

Den dockingen der er frivillig om du vil ha. velger du ikke den så har du en kabel du bare plugger i telefonen så kan du ha den på en telefonholder eller bare liggende i konsollen..

Men er enig at den kan virke utsatt for knekking der den står, men i praksis har jeg ikke merket det som et problem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott den 540 din ble med M-fangere og ny lakk. Har nettopp kjøpt en 535 selv med den "lille" V8'ern, men trives godt med den. Så du skrev i tråden min ;-)

Her er bilder av min med bakrutesenker påmontert, type osv. vet jeg ikke men tipper at det er den lille til ACS?

qub9yhfubs7c65tbywyc.jpg

656y4jv62ql38f73vfxc.jpg

Synes den kler bilen godt og er ikke til hinder for utsyn bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
tøff bil og MEGET overraskende bra musikksmak til BMW-mann å være!:)

vassendgutane er nydelig fest-musikk!

Er da flere av oss med BMW som hører på slik musikk ;) Vet jeg ikke er alene av BMW gutta i Vestfold ;) hehe..

Er det bare forbruket som skal være lavere? Vi får bytte bil.. hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...