matsrh Skrevet November 11, 2009 Share Skrevet November 11, 2009 Har du et par bilder kanskje? Aldri sett slik før. Høres jo drit digg ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet November 11, 2009 Forfatter Share Skrevet November 11, 2009 Skal ta noen bilder i morgen og legge ut muligens Imens kan du se denne videoen: http://www.youtube.com/watch?v=88_Nl6412bE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet November 17, 2009 Forfatter Share Skrevet November 17, 2009 Her er bilder og video av iPod/iPhone kitet! I tillegg til musikk på anlegget i bilen så lades telefonen. Video: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 17, 2009 Share Skrevet November 17, 2009 Aiai! fancy! er dette originalt tilleggsutstyr til E39? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet November 17, 2009 Forfatter Share Skrevet November 17, 2009 Nei det er kjøpt her: http://www.bavariansoundwerks.com/produ ... t-by-DICE/ Jeg har en DSP modul som jeg kjøpte som jeg ikke trenger da jeg misforsto hva DSP var. Jeg har ikke DSP så den trenger jeg ikke! Den koster $90 US dollar! Skrik ut om noen vil ha den! (Det er tilleggsutstyr til Dice kitet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halsen89 Skrevet November 17, 2009 Share Skrevet November 17, 2009 faan, ser for meg at det blir enkelt å knekke feste på telefon... står da så domt plassert! åssen er det å bytte sanger å sånt? gjøres det fra ratte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet November 17, 2009 Forfatter Share Skrevet November 17, 2009 Ja hvis du ser på videoen så bytter jeg sanger med rattet. Velger du CD1 så bytter du sanger. CD2 bytter playlists, CD3 bytter album og CD4 bytter Artist. CD 5 velger iPod/iPhone inngang eller AUX inngang. CD6 velger du forskjellige configs på tekstingen av sangnavn osv. Kan få teksten i radiodisplyaet om du vil og forskjellige oppsett om du har Navi eller ikke osv. Den dockingen der er frivillig om du vil ha. velger du ikke den så har du en kabel du bare plugger i telefonen så kan du ha den på en telefonholder eller bare liggende i konsollen.. Men er enig at den kan virke utsatt for knekking der den står, men i praksis har jeg ikke merket det som et problem.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet November 19, 2009 Share Skrevet November 19, 2009 Ser skikklig nice ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 Flott den 540 din ble med M-fangere og ny lakk. Har nettopp kjøpt en 535 selv med den "lille" V8'ern, men trives godt med den. Så du skrev i tråden min Her er bilder av min med bakrutesenker påmontert, type osv. vet jeg ikke men tipper at det er den lille til ACS? Synes den kler bilen godt og er ikke til hinder for utsyn bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Desember 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2009 Bilen er til salgs! Bud? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 Hvorfor skal du selge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Desember 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2009 Skal kjøpe meg en rimeligere bil. Blir endel mere kjøring på meg fremover så da blir det noe som drikker litt mindre drivstoff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 Blitt driiiit nice denne kjærra her gitt Skulle gjerne kjøpt denne av deg, men lommeboka er ikke enig hehe Da hadde bilen fått seg M-ratt, manuell kasse og m5-diff ihvertfall XD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 tøff bil og MEGET overraskende bra musikksmak til BMW-mann å være! vassendgutane er nydelig fest-musikk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 tøff bil og MEGET overraskende bra musikksmak til BMW-mann å være!vassendgutane er nydelig fest-musikk! Er da flere av oss med BMW som hører på slik musikk Vet jeg ikke er alene av BMW gutta i Vestfold hehe.. Er det bare forbruket som skal være lavere? Vi får bytte bil.. hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå