Nytern Skrevet Juni 24, 2009 Share Skrevet Juni 24, 2009 Tror neppe det er org bmw utstyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet Juni 24, 2009 Share Skrevet Juni 24, 2009 hørtes jalla ut ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juni 24, 2009 Share Skrevet Juni 24, 2009 Det ER jalla. Superkjipt hvis en har det travelt.. Veive med dumme dingsen i mørket og ikke treffe ehh "hullet" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wendel Skrevet Juni 24, 2009 Share Skrevet Juni 24, 2009 Og hvorfor er det jalla? Det gjør jo absolutt nytta? Og det er faktisk ikke så veldig vanskelig å holde "dingsen" over pæra i 2 sekunder.. Så dårlig tid har man aldri.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Juni 24, 2009 Share Skrevet Juni 24, 2009 Det er ettermontert startsperre. Hatt det selv på E36 320. BMW har startesperren i tenningslåsen såvidt jeg vet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juni 24, 2009 Share Skrevet Juni 24, 2009 Min gamle 94 m3 hadde en rød lampe der og den var til startsperren. Man holdte en dings på nøkkelknippen ned til den før man startet bilen. LOOOOOL, har BMW kommet med noe slik og? Det er det på Ladan til broren min og. Har det på M5'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet Juni 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2009 Akkuratt! Aldri hatt noen bruk for den på noen som helst måte, og har aldri måttet holdt noe foran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet Juni 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2009 Og nei, jeg feiret faktisk ikke i går.. Selvom det kanskje kan virke sånn i dag hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bue Skrevet Juni 24, 2009 Share Skrevet Juni 24, 2009 Hehe, har en slik en på min 94 320 også, spekulerte litt på hva det var, men fant ut det var startsperra.. Men på min må brikken være ganske nær tenningslåsen skal den slå inn, så jeg har ganske enkelt teipet den fast til rattstammen Om jeg tar bort brikken skjer det ingenting når jeg slår på tenninga, ingen lamper som lyser og bensinpumpa starter ikke. CD-spilleren virker da Lyser grønt ett sekund når den har registrert at brikken er der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøgren Skrevet Januar 18, 2010 Share Skrevet Januar 18, 2010 Hei, Har denne ettermonterte startsperren selv, og har mista nøkkelen med den der dingsen som må trykkes på dette lille røde lyset for å deaktivere startsperren. Fulgte lednigene til en boks, KBA 9540 under rattet. Er det noen som har peiling om det får an å få tak i nye slike dingser som du trenger for å deaktivere sperren? Har søkt på nettet men klarer ikke finne noe spesielt om det. Mvh Christian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Januar 18, 2010 Share Skrevet Januar 18, 2010 Jeg kobla ut min. Ligger en boks (somregel) under dekselet over pedalene. Har du skrudd litt ser du hvor ledningene går. Denne startsperren bryter bare strømmen like ved tenningslåsen. Edit: Hehe lover å lese hele innlegget før jeg svarer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 19, 2010 Share Skrevet Januar 19, 2010 Jeg også har den pæra på min 325. men jeg har ikke noe dings jeg må holde inntil, så min er nokk utkoblet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøgren Skrevet Januar 20, 2010 Share Skrevet Januar 20, 2010 Jeg kobla ut min. Ligger en boks (somregel) under dekselet over pedalene. Har du skrudd litt ser du hvor ledningene går. Denne startsperren bryter bare strømmen like ved tenningslåsen.Edit: Hehe lover å lese hele innlegget før jeg svarer Ok, takker for svar. Får se hva jeg finner ut av under der. Er det eventuelt dyrt å få gjort dette hos et verksted? Sorry spørsmålene, men har en tendens til å ødelegge ting første gangen jeg prøver. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerBjarne Skrevet Oktober 3, 2011 Share Skrevet Oktober 3, 2011 Er det noen som vet hvordan man kobler vekk denne startsperren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå