bmwkizn Skrevet Juli 11, 2009 Share Skrevet Juli 11, 2009 Ble bra det der skikkelig pen bil må inn å bestille meg en slik myntboks jeg også tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wazu Skrevet Juli 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2009 Liten stund siden forrige update. Har ikke skjedd så alt for mye med bilen, har bare kost meg med den i finværet (haha, har regnet masse den siste tiden i bergen ) Fikk ordnet bryteren til parkbremslyset, når jeg kjøpte bilen lyste det konstant, enten brekket var på eller av. Viste seg at bryteren ikke var skrudd på brekket, men bare lå intil og hadde konstant kontakt. Så en liten skrue og så var den på plass, og problemet var vekke. I dag fikk jeg noen M3 speil jeg kjøpte av en her på forumet, og monterte de selvfølgelig på så fort jeg kunne når jeg hadde hentet de . Litt bilder fra monteringen: Ene siden montert. Stor forskjell Må venne meg til dette synet: Da mangler bare resten av M-stylingen, men det kommer nok etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristofferGrøtan Skrevet August 12, 2009 Share Skrevet August 12, 2009 Fin bil, elsker felgene : D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet August 12, 2009 Share Skrevet August 12, 2009 Ny frontfanger nå så er mye gjort Blir bra dette ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wazu Skrevet August 15, 2009 Forfatter Share Skrevet August 15, 2009 Takker for komplimentene, alltid kjekt å høre . Fikk en litt fosinket del fra forrige bestilling hos gs i går, alu pedalsett. Hadde egentlig bestillt et uten noen logo på, men da de gikk tom for dette, og ikke kom til å få inn igjen, fikk jeg valget mellom tilsvarende med M-tech, AC-Schnitzer eller Hamman logo, der jeg tok den førstnevnte. Litt bilder fra monteringen og hvordan det ble: Clutchpedal ferdig Gasspedal ferdig Alle tre montert Ble bra synest jeg, litt freshere enn de kjipe plast/gummipedalene. Var ikke så altfor vanskelig heller, var noe drit å få på muttrene på baksiden av gasspedalen, og bremsen, siden den er metall mens de to andre er plastikk, var det litt vanskeligere å borre i den. Spesielt siden batteriet på drillen nærmet seg slutten når jeg kom til den, og jeg knakk tre drillbits på den. Men den kom på til slutt. Ellers ble den en liten "photoshoot" her for noen uker siden mens jeg og brodern var ute å cruiste, jeg i BMW'en, og han i Camaroen sin. Eneste var at vi overlot kameraet til yngstebroren vår men vi sto å preiket bil, og han klarte å ta 95% uskarpe bilder. Men det ble noen som var nesten brukbare, så legger sikkert ut de beste bildene senere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wazu Skrevet August 15, 2009 Forfatter Share Skrevet August 15, 2009 Da kommer det litt bilder som ble tatt litt på impuls da jeg of lillebrødrene fant et ok sted å ta bilder mens vi var ute å cruise litt tidligere i sommer. Som jeg skrev over var det yngstebroren min som tok bildene, og siden han tydeligvis har utviklet parkingsons i en alder av 15 år, ble sågodt som alle av de 179 bildene han tok uskarpe. Det var kaaanskje 2 bilder som var helt i fokus. Anyway, jeg brukte mine ikke-eksisterende redigerings-skills og prøvde å forbedre de skarpeste bildene litt, med ganske så dårlig resultat om jeg skal si det selv, og her er resultatene. Håper det faller i smak, var som sagt bare noen impulsbilder vi tok mens vi var ute å kjørte, så ikke akkurat kalenderbilder for å si det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wazu Skrevet August 18, 2009 Forfatter Share Skrevet August 18, 2009 Da har jeg mottat pakken jeg har gått å ventet på i et par uker nå. Og innholdet? Hen ferdig lakkert E46 M3 spoilerlist til bagasjeluken! Synest liksom det var så "tomt" bakpå der, men hadde ikke lyst på noe svær vinge for øyeblikket. Så da falt valget på en slik list. Kjøpte den på ebay, og den ble lakkert etter min fargekode og sendt til meg fra taiwan for den nette sum av 500 kroner. en pris jeg kan leve med. Var littegrann skeptisk tl hvordan den kom til å bli, både kvalitetsmessig og om lakken ville være riktig, men den stemte meget bra. Bittelittegrann lysere kanskje, men det skal man se ganske nøye etter for å legge merke til det. Anyway, bilder: Pen i lakken Litt fargeforskjell er det, men ikke så mye som på dette bilder, lyset og vinkelen på spoileren forsterker det endel. Ferdig montert på: Ble veldig fornøyd selv, vet ikke hva dere synest? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet August 18, 2009 Share Skrevet August 18, 2009 Blei pent med e46 spoileren . Har ein slik selv, men tok den av pga fikk feil lakk. Men ser at eg burde montere min gjen . Flott bil du har !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 18, 2009 Share Skrevet August 18, 2009 Meget lekker bil dette her! jeg liker stilen du har på ting! fortsett sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 18, 2009 Share Skrevet August 18, 2009 Pent med spoiler! Link til butikken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wazu Skrevet August 18, 2009 Forfatter Share Skrevet August 18, 2009 Takk for komplimentene, koselig å høre. Link til annonsen på ebay: Painted BMW E36 2D Coupe M3 Trunk lip spoiler ALLCOLOR Bare oppga fargekoden på bilen, og så kom spoileren på døren noen uker senere. Driver å vurderer svarte nyrer, muligens i facelift-look. Tror det kunne blitt litt stilig, men er ikke helt sikker. Får se hva jeg kommer fram til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet August 18, 2009 Share Skrevet August 18, 2009 Ble flott med spoileren. Har akkurat lik en, liggende hos lakkerern. Turte ikke å la folka i taiwan lakkere den fordi jeg er redd for fargeforskjell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet August 18, 2009 Share Skrevet August 18, 2009 Veldig pen bil du har der! Keep up the good work! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe_e36 Skrevet August 18, 2009 Share Skrevet August 18, 2009 Vart stilli me spoileren! syns det er fin fargekombinasjon mellom felger og lakk på bil:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrape Skrevet August 18, 2009 Share Skrevet August 18, 2009 Ble pent med spoileren! Nesten som det frister å investere sjøl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå