Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

E21 er konge. Har en selv som skal få seg en makeover og m50 md snurbo!

• Svar 158
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Det ser ut som et meget godt utgangspunkt og som det sies her, ufattelig lite rust til E21 å være. Jeg er enig i at dette kanskje er den kuleste 3-serien og får du din noe tilnærmet den som Davidsm3 la ut, bøyer jeg meg i støvet:)

• 3 months later...
Skrevet

Lenge siden eg la ut noen bilder her nå. Mesteparten av karosseriet er nå tatt ned til stålet, også undersiden. Frontpanel, bakpanel og fremre del av innerskjermer fremme skal byttes.

S7000037.jpg

S7000038.jpg

Skrevet

Spennende prosjekt :) Jeg har faktisk begynt å se på e21 selv for tiden. Synes det er et utrolig kult karosseri :) Håper å komme over et kurrant prosjekt etterhvert.

Skrevet
Flott e21 prosjekt. Ser veldig bra ut for rust.

Denne tar du grundig

Har hatt noen e21'er tidligere, og bestemte meg nå for å ta denne fra bunnen av uten å ta snarveier noen plass. Fyrste prioritet er nå å få karosseriet rustfritt og få sveiset inn de nye panelene. Bilen vil så bli grunnet, før eg går videre og tilpasser ferdig motor, gir og understell. Tanken er å kjøre med innkorta e28 understell bak, og bruke e12 nav fremme for å¨få 5 bolt.

Skrevet

Ser ut som du går grundig til verks her ja :) Godt å se da E21 fortjener slik pleie :) Er ikke mange pene å se etter vegene lenger. Eneste på BMW treff man kan være så heldig å se et par :)

Skrevet
Ser ut som du går grundig til verks her ja Godt å se da E21 fortjener slik pleie Er ikke mange pene å se etter vegene lenger. Eneste på BMW treff man kan være så heldig å se et par

Begynner å bli få e21 igjen ja. Jeg hadde en del e21'er for 10-12 år siden. Da var det ikke problem å få tak i dem, men selv da var de fleste ute av trafikk, så de du fikk tak i var helst delebiler eller oppussingsprosjekter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...