Gjest Skrevet August 29, 2009 Share Skrevet August 29, 2009 E21 er konge. Har en selv som skal få seg en makeover og m50 md snurbo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 30, 2009 Share Skrevet August 30, 2009 Det ser ut som et meget godt utgangspunkt og som det sies her, ufattelig lite rust til E21 å være. Jeg er enig i at dette kanskje er den kuleste 3-serien og får du din noe tilnærmet den som Davidsm3 la ut, bøyer jeg meg i støvet:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet August 30, 2009 Share Skrevet August 30, 2009 Dette ser lovende ut til å bli et artig prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet August 30, 2009 Share Skrevet August 30, 2009 Ser knall ut det der ja Rått prosjekt Håper du er flink til og legge ut masse bilder etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw pat Skrevet Desember 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2009 Lenge siden eg la ut noen bilder her nå. Mesteparten av karosseriet er nå tatt ned til stålet, også undersiden. Frontpanel, bakpanel og fremre del av innerskjermer fremme skal byttes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Desember 9, 2009 Share Skrevet Desember 9, 2009 Spennende prosjekt Jeg har faktisk begynt å se på e21 selv for tiden. Synes det er et utrolig kult karosseri Håper å komme over et kurrant prosjekt etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw pat Skrevet Desember 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2009 ferdig å sandblåse motorrommet og innerskjermene nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Desember 10, 2009 Share Skrevet Desember 10, 2009 Så jævlig bra ut det her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon S Arvesen Skrevet Desember 10, 2009 Share Skrevet Desember 10, 2009 Flott e21 prosjekt. Ser veldig bra ut for rust. Denne tar du grundig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw pat Skrevet Desember 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2009 Flott e21 prosjekt. Ser veldig bra ut for rust. Denne tar du grundig Har hatt noen e21'er tidligere, og bestemte meg nå for å ta denne fra bunnen av uten å ta snarveier noen plass. Fyrste prioritet er nå å få karosseriet rustfritt og få sveiset inn de nye panelene. Bilen vil så bli grunnet, før eg går videre og tilpasser ferdig motor, gir og understell. Tanken er å kjøre med innkorta e28 understell bak, og bruke e12 nav fremme for å¨få 5 bolt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw pat Skrevet Desember 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2009 Fikk tid til å sandblåse litt til i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 10, 2009 Share Skrevet Desember 10, 2009 Ser ut som du går grundig til verks her ja Godt å se da E21 fortjener slik pleie Er ikke mange pene å se etter vegene lenger. Eneste på BMW treff man kan være så heldig å se et par Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw pat Skrevet Desember 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2009 Ser ut som du går grundig til verks her ja Godt å se da E21 fortjener slik pleie Er ikke mange pene å se etter vegene lenger. Eneste på BMW treff man kan være så heldig å se et par _________________ Begynner å bli få e21 igjen ja. Jeg hadde en del e21'er for 10-12 år siden. Da var det ikke problem å få tak i dem, men selv da var de fleste ute av trafikk, så de du fikk tak i var helst delebiler eller oppussingsprosjekter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw pat Skrevet Desember 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2009 Bestemte meg for å bytte heile venstre innerskjerm og ikke skjøte den, så da fikk jeg begynt på det i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Desember 11, 2009 Share Skrevet Desember 11, 2009 Go jobba Hvor handler du platedeler fra? Koed? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå