bmwtussan Skrevet Desember 30, 2012 Share Skrevet Desember 30, 2012 Jobben du gjør på denne bilen er 100% nydelig Og med det tempoet du har satt opp, så er jo denne ferdig på et øyeblikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Desember 30, 2012 Share Skrevet Desember 30, 2012 her går det jaggu unna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Desember 30, 2012 Share Skrevet Desember 30, 2012 Jøss. Eu kontroll i februar med dette tempoet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw pat Skrevet Januar 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2013 Har jobbet med ledningsnettet. Tok en del timer å fikse gamle dårlige koblinger og legge ny vulktape på nettet før det ble montert i bilen. Har også montert ny sikringsboks. Fikk også demontert en del ting fra delebilen min. Diff, kasse, mellomaksling. Neste nå er å sandblåse og shine opp disse delene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Januar 1, 2013 Share Skrevet Januar 1, 2013 Har du glemt å feire nyttår du, pusi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Januar 1, 2013 Share Skrevet Januar 1, 2013 Her er det mye godt arbeid Gøy å se og lese Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Januar 1, 2013 Share Skrevet Januar 1, 2013 helt sykt, dette blir jo bedre enn nytt! Alpinhvit er jo en klassiker, ser sinnsykt cleant ut Pøs på med bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Januar 2, 2013 Share Skrevet Januar 2, 2013 Her har du hatt flitting fremgang ser jeg! Hvilken farge har du på toppdeksel og innsug? Ligner på den jeg har på min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsgunnar Skrevet Januar 2, 2013 Share Skrevet Januar 2, 2013 Fyffaen, det ledningsnettet der misunner jeg... Se så gjennomført! Enkelt å holde styr på det der ja! Stå på videre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Januar 2, 2013 Share Skrevet Januar 2, 2013 Dette gir meg virkelig flashbacks tilbake til 90-tallet, Atle... Herlig Kjenner at det skal bli morro å koste støvet av E21en min etterhvert... Flott arbeid du gjør, som alltid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiastorvik Skrevet Januar 2, 2013 Share Skrevet Januar 2, 2013 Nydelig prosjekt! Følger med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet Januar 2, 2013 Share Skrevet Januar 2, 2013 Dette blir ikke feil i det hele tatt. Fantastisk jobb du gjør. Gleder meg til å følge dette videre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Januar 2, 2013 Share Skrevet Januar 2, 2013 Tar av meg hatten for dette her, denne blir jo bedre en da den kom ut fra fabrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmaxi Skrevet Januar 4, 2013 Share Skrevet Januar 4, 2013 Flere som prioriterte E21 skruing framfor Nyttår. Det tillegs glasse på sikkrings boksen har jeg ikke set før(det som går ned i framkant). Hvor kommer det fra Stor for renoverings arbeid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Januar 4, 2013 Share Skrevet Januar 4, 2013 *Følge med* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå