PenguiN- Skrevet August 31, 2009 Share Skrevet August 31, 2009 gjør hva og hva skal bli deilig?? når han kommer opp?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 31, 2009 Forfatter Share Skrevet August 31, 2009 gjør hva og hva skal bli deilig?? når han kommer opp?? Haha! Nå må du vaske munnen din i grønnsåpe Jeg har skrevet edit hehe.. hørtes ordentlig feil ut ja.. hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rommis Skrevet August 31, 2009 Share Skrevet August 31, 2009 Hehe... Naughtyboy Løken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet September 20, 2009 Forfatter Share Skrevet September 20, 2009 På tide med en ny oppdatering.. Bilen har nå kjørt ca en ukes tid med 4stk lambdasonder + ny jet sucking pump.. Til nå fungerer bilen perfekt! Bank i (dash)bordet! Jeg har lagt ut sommerhjulene for salg til fordel for noen som hvertfall er litt større.. Den ene vinterfelgen trenger å bli rettet ut, har fått en bulk. + nye vinterdekk da disse som står på er stein harde og gamle.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet September 20, 2009 Share Skrevet September 20, 2009 Kanskje jeg skulle ha ratta en tur opp til helgen`? Fått AE på 323`n?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Oktober 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2009 Da er kan vel bilen anses som frisk.. det virker hvertfall svært så lovende! Motorlampe kommer ikke tilbake og bilens feilsymptomer er borte. Blir også handlet inn nye vinterdekk til bilen med tid og stunder.. dette fordi 225 blir for bredt å kjøre med, tenker å heller gå ned til org.dim på 205/50-17 Bilen fungerer utmerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Bra bilen fungerer som den skal:) Blir det noe ACS-stæsj på denne etterhvert, eller blir det salg før den tid? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 På tide med en ny oppdatering..Bilen har nå kjørt ca en ukes tid med 4stk lambdasonder + ny jet sucking pump.. Til nå fungerer bilen perfekt! Bank i (dash)bordet! Det som gjenstår nå er å overhale vanosen, bytte termostat og vannpumpe + ha en service inspection 2 før vinteren.. Jeg har lagt ut sommerhjulene for salg til fordel for noen som hvertfall er litt større.. Den ene vinterfelgen trenger å bli rettet ut, har fått en bulk. + nye vinterdekk da disse som står på er stein harde og gamle.. Skal legge ut litt bilder snart.. lenge siden det nå Hvorfor er det så mye som må byttes på bilen din a ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2009 På tide med en ny oppdatering..Bilen har nå kjørt ca en ukes tid med 4stk lambdasonder + ny jet sucking pump.. Til nå fungerer bilen perfekt! Bank i (dash)bordet! Det som gjenstår nå er å overhale vanosen, bytte termostat og vannpumpe + ha en service inspection 2 før vinteren.. Jeg har lagt ut sommerhjulene for salg til fordel for noen som hvertfall er litt større.. Den ene vinterfelgen trenger å bli rettet ut, har fått en bulk. + nye vinterdekk da disse som står på er stein harde og gamle.. Skal legge ut litt bilder snart.. lenge siden det nå Hvorfor er det så mye som må byttes på bilen din a ? Er ikke så mye som må byttes, men jeg liker å vite at alt er i orden og byttet.. Skal ha service inspection 2 på bilen nå snart og det innebærer plugger osv osv, bytter vannpumpe osv samtidig da.. Det er vel ikke så ille? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2009 Bra bilen fungerer som den skal:) Blir det noe ACS-stæsj på denne etterhvert, eller blir det salg før den tid? Tja, har vurdert hvertfall fronten før vinteren setter inn, men vi får se hva som blir prioritert Har også lekt med tanken på salg, men bilen er virkelig god nå, så tanken er et stykke unna.. Får se når snøen daler Kanskje det er noe interesse for bilen ved årstiden som kommer nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Er ALLTID interesse for 330 Richard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Bra bilen fungerer som den skal:) Blir det noe ACS-stæsj på denne etterhvert, eller blir det salg før den tid? Tja, har vurdert hvertfall fronten før vinteren setter inn, men vi får se hva som blir prioritert Har også lekt med tanken på salg, men bilen er virkelig god nå, så tanken er et stykke unna.. Får se når snøen daler Kanskje det er noe interesse for bilen ved årstiden som kommer nå? Jeg vil tro interessen for xi er tilstede.. Jeg brukte godt og vel 1 time ned fra fjellet med en Range Rover Vouge på sommerdekk nå i helga.. Det var igrunn heller ikke noe bedre med de bakhjulsdrevne tyskerne på sommerdekk... Men alt i alt må jeg si firhjulstrekk er enormt morsomt.. Har gode minner tilbake til en 330xiAT og en 320d xDrive jeg prøvde.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2009 Er ALLTID interesse for 330 Richard Vi får håpe på det den dagen jeg velger å legge den ut ;)hehe! Da kan jo du kjøpe den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2009 Bra bilen fungerer som den skal:) Blir det noe ACS-stæsj på denne etterhvert, eller blir det salg før den tid? Tja, har vurdert hvertfall fronten før vinteren setter inn, men vi får se hva som blir prioritert Har også lekt med tanken på salg, men bilen er virkelig god nå, så tanken er et stykke unna.. Får se når snøen daler Kanskje det er noe interesse for bilen ved årstiden som kommer nå? Jeg vil tro interessen for xi er tilstede.. Jeg brukte godt og vel 1 time ned fra fjellet med en Range Rover Vouge på sommerdekk nå i helga.. Det var igrunn heller ikke noe bedre med de bakhjulsdrevne tyskerne på sommerdekk... Men alt i alt må jeg si firhjulstrekk er enormt morsomt.. Har gode minner tilbake til en 330xiAT og en 320d xDrive jeg prøvde.. Vi får håpe på det Saltkjelen! Burde være en mer riktig årstid å legge bilen ut for salg når det er skikkelig møkkaføre ute, enn i 30 varmegrader hvertfall.. hehe! Men tanken har i grunn bare streifet noe, etter å ha fått bilen i ordentlig stand, har jeg blitt glad i den.. Får håpe jeg får noen gode minner i denne fremover Klart, skal den selges, så er det vel viktig å ikke overprise slik det er noen som gjør med disse bilene.. Alt i alt, vi får se Tok diagnose av bilen isted og fikk "OK" på alt Sånt liker jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Oktober 30, 2009 Share Skrevet Oktober 30, 2009 Er ALLTID interesse for 330 Richard Vi får håpe på det den dagen jeg velger å legge den ut ;)hehe! Da kan jo du kjøpe den hehe, kanskje det:P Alt vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå