owyj Skrevet November 9, 2009 Forfatter Skrevet November 9, 2009 Hei hå! Har fortsatt igjen følgende: Innsug Fuelrail Bensintrykksregulator Elektrisk gasspjeld Radiatorvifte Radiatordeksel (for biler med AC) Elektriske speil Avtagbart hengerfeste Innerskjermene i plastikk fremme Original manifold Kjølevæsketank Ratt med airbag Er bilde av alt på første side
owyj Skrevet November 16, 2009 Forfatter Skrevet November 16, 2009 Da var radiatorvifta, radiatordekselet og kjølevæsketanken solgt.
dr.felix Skrevet November 18, 2009 Skrevet November 18, 2009 har lyst på hengerfestet jeg. hvor mye har man lov å trekke med dette festet? og er det orginalt el-nett som følger med?
owyj Skrevet November 19, 2009 Forfatter Skrevet November 19, 2009 har lyst på hengerfestet jeg.hvor mye har man lov å trekke med dette festet? og er det orginalt el-nett som følger med? Husker jeg rett så kan det trekke 1560kg. El.nettet er originalt ja. Mvh
want850 Skrevet November 19, 2009 Skrevet November 19, 2009 Litt OT, men har du flere bilder av bilen din på nett? Den ser bra ut, hvis det er den som er i avatar'n din..
owyj Skrevet November 20, 2009 Forfatter Skrevet November 20, 2009 Hengerfestet er nå solgt! Litt OT, men har du flere bilder av bilen din på nett? Den ser bra ut, hvis det er den som er i avatar'n din.. Du har PM.
Andusy Skrevet Desember 12, 2009 Skrevet Desember 12, 2009 Innerskjermene i plastikk fremme. Vil det si de som er med radiatoren!? hvor mye skal du ha for dem??
owyj Skrevet Desember 15, 2009 Forfatter Skrevet Desember 15, 2009 Det er innerskjermene i de fremre hjulbuene ja.
dr.felix Skrevet Desember 21, 2009 Skrevet Desember 21, 2009 har du de to brakettene som holder bakfangeren på plass? jeg hadde en annen type som var laget for biler uten h.feste.
owyj Skrevet Januar 9, 2010 Forfatter Skrevet Januar 9, 2010 Ser ut til at innsuget straks blir solgt. Ellers så er det bare å komme med bud på de resterende delene har du de to brakettene som holder bakfangeren på plass?jeg hadde en annen type som var laget for biler uten h.feste. Litt sent svar, men dessverre så har jeg ikke det.
owyj Skrevet Mars 5, 2010 Forfatter Skrevet Mars 5, 2010 På tide å få denne opp igjen. Har fortsatt innsug, fuelrail, bensintrykksregulator, elektrisk gasspjeld, elektriske speil, innerskjermer, manifold, kjølevæsketank og ratt med airbag
owyj Skrevet Mars 6, 2010 Forfatter Skrevet Mars 6, 2010 opp opp! Innsuget ligger ferdig pakket og klar for å sendes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå