Eng1 Skrevet Desember 8, 2009 Skrevet Desember 8, 2009 Skulle gjerne hatt bedre bilde. Men fant denne for 4 år siden. Husker ikke hvor. Har tenkt en stund på hva dem har gjort med lyktene. Men syntes faktisk det ble stilig.
Ingebrigtsen Skrevet Desember 8, 2009 Skrevet Desember 8, 2009 Den siste der.. syntes det var fett jeg.. Liker litt custom greier:) Ellers får jeg nok vente med å legge ut min e34 530 touring til våren.. tror det blir ganske bra da
Astri Skrevet Desember 8, 2009 Skrevet Desember 8, 2009 Den siste der.. syntes det var fett jeg.. Liker litt custom greier:) Æææsj, akkuratt det vil eg velge å kalle noe så fælt som innavl... :S
Ingebrigtsen Skrevet Desember 9, 2009 Skrevet Desember 9, 2009 Hahaha, jævlig bra Nei jeg syntes det er fint at noen tør å prøve noe annet Sier jeg da som ikke har bedre fantasi enn å bestille meg sorte de lykter Hehe Men det er en sikker vinner
SofaKingFresh Skrevet Desember 9, 2009 Skrevet Desember 9, 2009 http://images.bimmers.no/files/alg3oe680skdqbnjm6pc.jpg Noe slikt er det jeg sikter på å få min. Nydelig. Takker! Yngve: Syns den var rå jeg. Spesielt med de gule lyktene! Er det film, eller får man kjøpt slike gule? Kikker litt etter gule grøfteys. Det er gul film kjøpt på www.rvinyl.com Det finnes originale gule lykter til e34 også, men de koster endel. ¨Fant ikke kit til E34 når det gjelder filmen til lyktene. Fungerer E30 på E34 tro?
Yngvejos Skrevet Desember 9, 2009 Skrevet Desember 9, 2009 http://images.bimmers.no/files/alg3oe680skdqbnjm6pc.jpg Noe slikt er det jeg sikter på å få min. Nydelig. Takker! Yngve: Syns den var rå jeg. Spesielt med de gule lyktene! Er det film, eller får man kjøpt slike gule? Kikker litt etter gule grøfteys. Det er gul film kjøpt på www.rvinyl.com Det finnes originale gule lykter til e34 også, men de koster endel. ¨Fant ikke kit til E34 når det gjelder filmen til lyktene. Fungerer E30 på E34 tro? Funker fint det.
Jonass Skrevet Desember 9, 2009 Skrevet Desember 9, 2009 Her er min gamle. Savner den allerede nå når jeg så bildene dere har lagt ut her..Og det er bare 3dager siden den ble solgt :/ Har forresten hvite blink til salgs Denne er og fin:
Lapin Kulta Skrevet Desember 9, 2009 Skrevet Desember 9, 2009 Så heftig ut den siste der, men likte ikke spoilern.
///MPower Skrevet Desember 9, 2009 Skrevet Desember 9, 2009 her er noen bilder av min gamle m5 touring.
Lapin Kulta Skrevet Desember 9, 2009 Skrevet Desember 9, 2009 her er noen bilder av min gamle m5 touring. Tøff denne, har du sotet baklyktene selv?
///MPower Skrevet Desember 9, 2009 Skrevet Desember 9, 2009 ja de sotet jeg selv. ble ikke så mørk som på bildene, de er tatt i skumringsmørket
Lapin Kulta Skrevet Desember 11, 2009 Skrevet Desember 11, 2009 Kom over denne i dag når jeg satt å snuste rundt på BMW-Syndikat.
E30 er tingen Skrevet Desember 12, 2009 Skrevet Desember 12, 2009 e36 fremlykter? Var spesielt. Kan ikke huske sett på e34. Ble litt usikker på hva jeg syntes om det der ifarta. Ser ut som e38 lykter og panser
Werther Skrevet Desember 12, 2009 Skrevet Desember 12, 2009 Den har E38-front ja. Har sett en grønn E34 M5 Touring med samme front som blir solgt stadig vekk på Mobile.de - ble bygd av et tysk firma på 90-tallet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå