Gå til innhold

Lars89's E46 323CI M-tech 2


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 429
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takker for det :)

Felgene, og bilen i det hele fremstår sikkert som smakløs/harry for mange, både med og uten bilinteresse. Kunne gjerene tenkkt meg en org mtech2, men det får bli på neste bil. Må prøve litt forskjellig :wink:

Felgene var litt impuls for å prøve looken med gullfelger. Er no jallafelger så hadde flassa, irra osv. Kommer no grommere/penere etterhvert, men andre ting som står før på lista :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøft med nye speil! Hvis du lakker felgene i samme farge som speilene, funker det som fjell. Som du sier, noen ganger kan det være greit å prøve noe annet enn "all-black" :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feit kjerre detta med perfekt senk!!

Blei bra i fronten nå og den er rå med de LED baklyktene... Men for guds skyld, LAKK SPEILA SORTE :D

Syntes felgene var tåffe og ikke sånn man ser hver dag...

Prøv å få noen til å photoshoppe dem med mørkegrå/ sorte "spiler" med den breie kanten i rødt som tar igjen fargen i baklyktene, da tror jeg du har en vinner som skiller seg ut. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker!

Blir mulig no lakk på speila når bakfanger og forskjermer skal lakkes (ja det har subba...) :wink:

Skjer nok et eller annet med felgene ja. Gunmetal+en eller annen vill farge :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss. Forventa full slakt av deg nå jeg! Takker!

Høyda er fin den. Kunne hatt den lavere, men er bruksbil som blir brukt overalt og orker ikke kjøre på skeiva over fartshumpler osv. Må tåle å bli brukt litt :wink:

Felgene er... annerledes. Har ikke sett noen andre med like ihvertfall :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

liker veldig godt bilen din :D er det den som står mellom helle og rannekleiv til tider?

for er ikke lenge sia jeg så en dønn lik en der, uten bakfanger :P

ikke greit med mange planer og liten lønn, er der selv #-o

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Stemmer det. Skruplassen :wink:

Har bestilt bakfanger (M3), redstuff klosser (støver mindre) LMM (igjen...) stabstagfester (bak til Hyundai Coupe. Skal gå rett på min med coilovers) og div andre ting nå så satser mi på at det blir bra. :wink:

Skal muligens inn i HMKG snart så da blir denne veldig nedprioritert en stund :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du får si fra om du skal selge m3 fanger og gå for mtech;) Vi har vel ganske lik farge... Men syns egentlig du burde beholde m3 fangeren, så rått ut! Min mening er at mtech 2 fangeren ikke gjør noe særlig forskjell fra original (samme størrelse). Enig ut at bilen blir tøffere på bilder, men når jeg monterte og så på den i virkeligheten så gjorde det ikke så mye forkjell.. Mtech fangeren så faktisk litt billig og jalla ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...