Gå til innhold

Lars89's E46 323CI M-tech 2


 Share

Anbefalte innlegg

Folk får hate krommen så mye de vil, jeg bryr meg ikke :wink:

Funnet ut noe ang eksos Sweet? Tror jeg ender med å kappe brønnen da man kan se den bakifra. Ikke pent. Skulle hatt en fanger som bygger mer.

Ellers må jeg handle nye forskjermer nå da de er defekt pga subbing, rust og valsa ihjel :roll:

Hva tror folket om M3-skjermer? Evt uten gjeller/luftinntak? (igjensveisa)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 429
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ostnes: Trur du har rett. Org-skjermene har igrunn fine former de også, men litt liten plass til hjula :wink:

Mikael-B: Jeg syns den ser ganske lik ut nå? Liker at det tilter litt forover. Får se hvordan det blir når jeg får på 30-profil på bakhjula (35 nå)

kjennern: hehe du sier noe, men er faktisk ingen varsellamper som lyser nå. Eneste feilen er at jeg har mista 5. giret på automaten, men planen var å bygge om uansett :wink:

SweetBMW: Ser jo ikke ut i måneskinn nå uten lakk osv, men mi møtes sikkert på et treff en gang, forhåpentligvis med bilen litt mer på stell :wink:

Må få lagt ut tråd om bilen din. Ser du hamstrer grom-deler om dagen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn sett ja :D Tog an ikkje me ein gong :roll:

Ja vi får se. Irriterende løsning forrige eier har funnet ihvertfall (sveist eksosen fast i noen plater som er skrudd opp i brønnen)

Durer litt :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk får hate krommen så mye de vil, jeg bryr meg ikke :wink:

Funnet ut noe ang eksos Sweet? Tror jeg ender med å kappe brønnen da man kan se den bakifra. Ikke pent. Skulle hatt en fanger som bygger mer.

Ellers må jeg handle nye forskjermer nå da de er defekt pga subbing, rust og valsa ihjel :roll:

Hva tror folket om M3-skjermer? Evt uten gjeller/luftinntak? (igjensveisa)

JAJAJAJAJAJAJA, elsker å høre bastant og god smak som du har!!

Behold krommen! Ikke la smakløse kids få noe å si på den bilen din, ha den som du er du :)

Mulig jeg møter på deg på sørlandet, flytter til Kristiansand på søndag pga studier.

Skal blinke om jeg ser deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
  • 3 months later...
  • 3 weeks later...

Takker for alle kommentarer. Får ikke vært her inne så mye lenger pga førstegangstjeneste...

Står også litt stille med bilen nå da 150kr dagen ikke rekker til så mye. :roll:

Planer i overskuelig fremtid er nye coilovers og ny bakluke (CSL)

På sikt blir det vel å bytte all styling, eksos og girkasse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 months later...

Da er det på tide å handle/gjøre litt med bilen igjen etter et år med venting, hat og dårlig mat :wink:

Skal handle komplett mtech2 i nærmeste framtid. Blir bra å bli kvitt jallet som er på nå :D

Skal også ha ny 2-rørs tynnvegga eksos. Tar gjerne imot tips her.

Må vel ha nye felger au. Tenkte på VMR V710 e.l i 8,5/9,5x19 men tar imot alt av forslag :wink:

om3x90iai0rqpg8xu5fv.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...