Gå til innhold

Lars89's E46 323CI M-tech 2


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 429
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kjempefornøyd! :D

STOR takk til ///Mysild og Ad|oS for å gidde å polere bilen min i over 6 timer(!)

Sinnsyk forskjell det ble :shock:

Gutta jeg kjenner bruker mellom 12-15 timer.. men de er sinnsykt grundige..

man kan følge www.belys.no sin tråd på detailersclubnorge !

Men må jo si at det så bra ut på denne bilen også! :))

Mye kostet det der a?

Kanskje kompisene mine kan justere seg i pris de også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prisen på dette trenger vi ikke ut med, men 1000-1500 for vask, clay, lakkrens og seal/voks er enfin pris... og her gjorde vi mer... så skulle jeg gjort det alene og for en totalt fremmed, hadde det fort blitt oppi 2-2500 ;-)

vi holdt på i ca 6.5 time hver, så det blir jo 13 timer det tilsammen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg slenger heller opp et par kontakter:p

Men jeg har lyst til å lære meg mer om bilpleie, helt klart. men av og til føler jeg at det jeg får tips om inne på detailersclub er litt i overkant..

Og jeg har sølvfarget bil, er jo en farge som er lett å holde ved like sammenlignet med svart feks.

Og når jeg spør om hvilke produkter jeg skal kjøpe på detailersclub føler jeg de overdriver litt i hva som faktisk trengs og ikke..

:P

Alt vanlig med anbefalt av butikker er BARE dritt liksom :P

Men SvizzWax er vel greiene sine tenker jeg, bare litt dyrt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prisen på dette trenger vi ikke ut med, men 1000-1500 for vask, clay, lakkrens og seal/voks er enfin pris... og her gjorde vi mer... så skulle jeg gjort det alene og for en totalt fremmed, hadde det fort blitt oppi 2-2500 ;-)

vi holdt på i ca 6.5 time hver, så det blir jo 13 timer det tilsammen...

Det er faktisk ikke halvgærnt, når du tenker på hvor mange timer du står.. det er ikke allverdens timebetaling ihvertfall..

Og de som driver butikk med dette, tar jo gjerne det dobbelte og vel så det.. men de er jo også sløvere, fordi de skal gjøre ting fortest mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, er det som er problemet mitt... jeg vil helelr bruker lenger tid, og ta mindre betalt :-s hehe... fordi jeg klarer ikke å "sette" en pris på mitt eget arbeid... hehe...

men en grei lakkrens, en grei caly, en grei polish og en halvgod voks evt sealer er MER enn nok for mannen i gata... herregud, kjenner folk som polerer uten å fjerne riper i det hele tatt, og de blir strålende fornøyde :lol: hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg er interessert i å få bilen min så strøken og feilfri som mulig i lakken. Atpåtil ha holdbarhet og slik at jeg bare kan bruke litt Quick Detailer og en kjapp vask i ny og ne :P

Nå som vintern kommer, så må jeg vel polere bilen (siden det ble gjort for over et halv år siden)

Jeg skal ikke kjøre så mye med den i vinter (pga salt og dritt) men kan være greit å ha polert den.. og siden jeg ikke tør å bruke maskin, så må jeg få det gjort for hånd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...