Gå til innhold

Lars89's E46 323CI M-tech 2


 Share

Anbefalte innlegg

jeg bruker proffserien... mirrorglaze... altså de beige flaskene fra USA... men clay, lakkrens (step 1), scratchX 2.0, evt polish (step2), techwax 2.0 (som voks og sealer, to lag, med 12-24 timers mellomrom) (

vi gjorde ikek dette på lars sin, da han fikk den oppgaven selv :-P hehe)

så må du ha microfiberputer og kluter og slikt... ;-)

men nå skal jeg innrømme at det finnes mye annet og evt bedre enn MEG, men jeg liker den serien :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 429
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja, da er det bare å begynne å punge ut! :-P

men tech wax 2.0 til MEG er egentlig fin å bruke på vinterstid, da den er syntetisk og holder ca dobbelt til 3 ganger så lenge som en naturvoks ;-)

Okey, da burde jeg vurdere den da..

Men der er sealer i samme produkt? for med autoglym så har de jo 2 forskjellige produkter for voks og sealer:<

Og hva bruker du på sommern ?

SV har jo en egen Bleu Wax for BMW vettu.. koster ca 1000 kroner..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er lakkrens og slikt nødvendig på en ny bil? Da holder det vell med polish og voks? eller har jeg missforstått alt? :)

Når du clayer og kjører lakkrens på en ny og nylakkert bil, så finner du fortsatt utrolig nok masse dritt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, da er det bare å begynne å punge ut! :-P

men tech wax 2.0 til MEG er egentlig fin å bruke på vinterstid, da den er syntetisk og holder ca dobbelt til 3 ganger så lenge som en naturvoks ;-)

Okey, da burde jeg vurdere den da..

Men der er sealer i samme produkt? for med autoglym så har de jo 2 forskjellige produkter for voks og sealer:<

Og hva bruker du på sommern ?

SV har jo en egen Bleu Wax for BMW vettu.. koster ca 1000 kroner..

er veldig fornøyd med min yellow wax paste igrunn... men ja, blir nok en nye uansett... hehe... får aldri nok :-P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såg bilen din ( dritt fin ) ;) Lurer på kor du handla når du kjøpte bakfanger og 4 rørs eksos :) Skal ha den på min men har ikkje kommet så langt.

91tkrc5yreac9xmzkkar.jpg

veit du om jeg må skifte heile bakfangeren eller om jeg må bare skifte den lille der med eksosen ?

mvh anders

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men tech wax 2.0 til MEG er egentlig fin å bruke på vinterstid, da den er syntetisk og holder ca dobbelt til 3 ganger så lenge som en naturvoks ;-)

Hvor mye penger tør du sette på den uttalelsen? :P

Ja, men har inntrykk av at Meguiars gir mye for pengene! :) Jeg er ikke kommet så langt at jeg betaler mange tusen for voks, hehe

De gir mye for pengene, men det jeg tror grunnen til at så mange velger MG er tilgjengelighet. Hvor mange butikker har du sett som selger f.eks. Duragloss? Chemical guys? Dette er merker som også gir veldig mye for pengene, og de er ikke dyrere enn MG heller.

Meg gir veldig godt resultat i forhold til pris, er lett å jobbe med og lukter dritdigg ;)

At de er lette å jobbe med er jeg helt enig i, og også at de lukter veldig bra. Folk ler som regel av meg når jeg kommenterer at enkelte av bilpleieproduktene mine lukter fantastisk, men du slutter fort når jeg først begynner å finne frem av de bedre (med tanke på lukt hehe) Betyr faktisk veldig veldig mye å ha produkter som lukter bra når man jobber med dem, og ikke ha noe som man vemmes når man bruker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men tech wax 2.0 til MEG er egentlig fin å bruke på vinterstid, da den er syntetisk og holder ca dobbelt til 3 ganger så lenge som en naturvoks ;-)

Hvor mye penger tør du sette på den uttalelsen? :P

en 5er... men kontra mye annet, er dne god! Dr_S bruker den med god samvittighet ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såg bilen din ( dritt fin ) ;) Lurer på kor du handla når du kjøpte bakfanger og 4 rørs eksos :) Skal ha den på min men har ikkje kommet så langt.

91tkrc5yreac9xmzkkar.jpg

veit du om jeg må skifte heile bakfangeren eller om jeg må bare skifte den lille der med eksosen ?

mvh anders

Hei!

Forrige eier som har satt det på så vet ikke helt.

Bakfanger selger de sikkert mange plasser. Mener å ha sett diffuser tilpassa M3-eksos. Du får lage en tråd om det :wink:

Eksose min er custom med 2 potter, braketter skrudd i reservehjulsbrønn osv men finns "ferdige" løsninger også f.eks denne :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...