gkw89 Skrevet April 18, 2010 Forfatter Share Skrevet April 18, 2010 haha, enig, må justere bilen opp i morgen har allerede heist den 7cm, så blir 5 til i morgen, og slakke litt på demperne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet April 18, 2010 Forfatter Share Skrevet April 18, 2010 eksos lagt opp til oppmåling hardykoblingen bytta ut med metallskive =D overgang fra kasse til mellomaksel fra GKN Driveline(unikardan) manifold klare =D deler montert =D ikke no er bedre enn det 2 biltema 90-gradere blei i ett 2x sidepipes =D endelig ute i luft for første gang på 7mnd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet April 18, 2010 Share Skrevet April 18, 2010 Sinnsykt rått prosjekt, gleder meg til å se den 100% ferdig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet April 20, 2010 Forfatter Share Skrevet April 20, 2010 enda en gromfilm, inntil videre, driver med masse måler og slikt, så lite å ta bilder av om dagen... har ett kjøleproblem også, men det tror jeg bare er dårlig lufta =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturlis Skrevet April 21, 2010 Share Skrevet April 21, 2010 Syk lyd ;D Forventer ikke akkurat å se en e30 når du hører den dype 8'er lyden der komme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet April 21, 2010 Share Skrevet April 21, 2010 Haha, syk lyd fra en liten E30 - LIKER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet April 21, 2010 Forfatter Share Skrevet April 21, 2010 takk gutter =D men til info, nå er lyden enda mer klar og fin... hvertfall i virkeligheten, på filmen der, så putrer den litt, pga vakuumlekk. osv... og det er fiksa nå, så nå maler den bedre enn en katt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakett Skrevet April 21, 2010 Share Skrevet April 21, 2010 hehe, er jammen et tøft prosjekt dette her ass! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet April 21, 2010 Share Skrevet April 21, 2010 Det var stein i leggen det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 21, 2010 Share Skrevet April 21, 2010 Haha og jeg lo godt når jeg hørte det ullsokk Jævla tøft prosjekt, grom lyd! Også i en e30, tøøøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet April 25, 2010 Forfatter Share Skrevet April 25, 2010 takk takk... morro å kjøre... litt forskjell fra en org 320i som det var en gang i tiden hvis det går bra i år. så er det en tlf til ess neste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet April 25, 2010 Share Skrevet April 25, 2010 Hva i alle dager skulle dette forestille? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet April 25, 2010 Forfatter Share Skrevet April 25, 2010 Hva i alle dager skulle dette forestille? det var første dagen bilen var kjørbar, og coilovers'a var på bånn, så jeg subba på alt som var med hele bilen... så da ga jeg opp og kjøre videre enn de 10m. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet April 25, 2010 Share Skrevet April 25, 2010 "er det nå vi skal dytte?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet April 25, 2010 Forfatter Share Skrevet April 25, 2010 hahah, det var genialt sagt lå godt når jeg hørte det første gang xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå